Vandaag de MB uit 1986 van een goede maat en collega onder handen genomen.
Met z'n tweeen, dat wel^
Foto's zijn met de telefoon genomen.....dus....:schaam
Gebruikt/stappen:
SSF foam
Wassen met PB en SS&S
Wielen/banden met PB APC
Kleien met dodo glijmiddel:-b en PB grijze klei
Daarna afplakken
Na een testspot bleek SSR1 op de witte pad al een super resultaat te geven!!
Daarna de auto gesealt met PB EX-P
En als was M16 gebruikt (jawel...oldscool) en dat gaf een prima resultaat.
Banden in de PB Bold&Bright gezet
En alle kunststof delen in de PB Trim restore.
De benodigdheden voor een dagje
Gewassen en gefoamd
Klei was niet heel vuil, auto was in prima staat.
Achterzijde na de wasbeurt.
De dikke Duitser binnen gezet om daar af te plakken
Maat van me met de DAP (we hebben een nieuwe detailer erbij, hij was helemaal om,^^ )
In de Meg M16 wax (dus al na sealen)
En dan het resultaat:
(verplichte kost inmiddels hier)
Glans met zon
Al met al een erg leuke dag en erg tevreden eigenaar
Nog eens maar dan met wat zon
Met z'n tweeen, dat wel^
Foto's zijn met de telefoon genomen.....dus....:schaam
Gebruikt/stappen:
SSF foam
Wassen met PB en SS&S
Wielen/banden met PB APC
Kleien met dodo glijmiddel:-b en PB grijze klei
Daarna afplakken
Na een testspot bleek SSR1 op de witte pad al een super resultaat te geven!!
Daarna de auto gesealt met PB EX-P
En als was M16 gebruikt (jawel...oldscool) en dat gaf een prima resultaat.
Banden in de PB Bold&Bright gezet
En alle kunststof delen in de PB Trim restore.
De benodigdheden voor een dagje
Gewassen en gefoamd
Klei was niet heel vuil, auto was in prima staat.
Achterzijde na de wasbeurt.
De dikke Duitser binnen gezet om daar af te plakken
Maat van me met de DAP (we hebben een nieuwe detailer erbij, hij was helemaal om,^^ )
In de Meg M16 wax (dus al na sealen)
En dan het resultaat:
(verplichte kost inmiddels hier)
Glans met zon
Al met al een erg leuke dag en erg tevreden eigenaar
Nog eens maar dan met wat zon