• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes C320 CDI 07

dutchcardetailing

Detailing rookie
6 apr 2009
359
0
Net klaar met deze prachtige Mercedes.
De achterbumper word gerepareerd dus hier heb ik niks aan gedaan. De auto was door de schoonzoon van de eigenaar onder handen genomen. Ik heb de auto van de schoonzoon enkele weken terug gedaan. En hij dacht dat hij het ook wel kon:bye: Auto zat onder de hologrammen.
Gebruikte producten:
Wassen met Gold Class
Kleien met blauwe megs klei en last touch.
Motorkap en kofferdeksel met een Megs 2.0 cutting pad en M105. Rest met een gele Megs 2.0 polishing pad en M205.
LSP was Swissvax Onyx.
Het materiaal:
IMG_3347.jpg

Befores:
IMG_3335.jpg

IMG_3328.jpg

IMG_3316.jpg

IMG_3321.jpg

IMG_3326.jpg

IMG_3337.jpg

IMG_3344.jpg

IMG_3379.jpg

IMG_3369.jpg

IMG_3345.jpg

IMG_3379.jpg

50/50 shot. Hier is alleen M205 gebruikt op een gele Megs 2.0 pad. I love M105&M205.
IMG_3364.jpg

IMG_3365.jpg

En de afters:
IMG_3391.jpg

IMG_3384.jpg

IMG_3420.jpg

IMG_3421.jpg

IMG_3428.jpg

IMG_3430.jpg

IMG_3432.jpg

IMG_3441.jpg

IMG_3444.jpg

IMG_3446.jpg

IMG_3448.jpg

Voor de zoveelste keer was ik weer zeer verbaasd over de werking van M205 en M105. Daarnaast Onyx voor de eerste keer geprobeerd. Qua bewerking beviel hij zeer goed. We zullen zien hoe lang hij houd.
Thanks for reading!
 
8-()) die was toegetakeld.

Zwart is toch een mooie kleur he :heart_eyes:

Vind alleen die spiegels :-& :-& wat Mercedes daar in heeft gezien joost mag het weteb
 
Mooie Show Off met veel duidelijke foto's
Goed resultaat behaald , auto ziet er weer uit zoals deze ster moet schitteren :heart_eyes:
 
Mocht er nog iemand vragen hoe hologrammen eruit zien: voila!

Prachtig resultaat en echt zonde dat zo'n auto in zo'n korte tijd er al zo bij stond.
 
DKBM zei:
Mocht er nog iemand vragen hoe hologrammen eruit zien: voila!

Prachtig resultaat en echt zonde dat zo'n auto in zo'n korte tijd er al zo bij stond.
Mocht je nog twijfelen moet je mijn andere posts even bekijken8o Krijg ze de laatste tijd bijna allemaal aangeleverd met hologrammen. Deze week weer een volvo die ook onder de hologrammen zit.
 
Hologrammen worden veroorzaakt door een te grove compound. Er worden kleine krasjes veroorzaakt door de agressieve combinatie. Deze combinatie is soms nodig om diepe krassen te verwijderen. Je moet echter wel nabewerken om de hologrammen te verwijderen. De strepen die je vaak ziet zijn de banen van de machine over de lak.
 
Prachtig resultaat :ja :)^ maar wat was die toegetakeld zeg "die hologrammen:no '"

Hij ziet er weer super uit, heb je trouwens een dap gebruikt o.i.d ?

Gr dennis