• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes E-Klasse 320 (W211) Hellblau,weekendklus door BPJ en BP **afgeleverd**

Ik ontbrak inderdaad... Ziet er overigens goed uit!
Maar er was met mij niets afgesproken voor vandaag hoor.... Heb vanochtend hier nog gereageerd, maar verder was mij niets bekend.
Had jullie graag eens ontmoet, daar niet van
 
Je hebt gelijk Maaike, er was niks afgesproken maar je was vanzelfsprekend welkom geweest.
Het was een beetje een zoete inval hier vanmorgen, maar wel heel gezellig.
@ Erikjeeh, de auto is nog hier Erik, ik denk dat de eigenaar hem morgen pas komt ophalen.
 
BlackPassat zei:
DSCF5298.JPG
Ik mag toch aannemen dat Joost toch niet echt met zijn schoen óp de lak en/of neus stond? 8o

Degene die dat bij mijn auto zou doen, die gaat dan de graszoden vanaf de onderkant zien...
rip.gif
 
Ik moest zelf ook eens goed kijken naar de foto, want volgens mij heb ik niks geraakt. Ik stond wat in het luchtledige te wapperen met mijn voet.
 
nicknameless zei:
Ik mag toch aannemen dat Joost toch niet echt met zijn schoen óp de lak en/of neus stond? 8o
Tja dat kún je aannemen Patrick, maar zeker weten doe je het nooit]d~^

Verder nog wat nuttigs/leuks/opbouwends/negatiefs over de detail zelf te zeggen?
 
Ziet er goed uit! Goed gezelschap ook :)

Toch een vraagje:
DSCF5283.JPG


Wat is er "modified" aan de DAP?
 
@BP: kom niet zo graag onaangekondigd ergens binnen vallen.
Maar goed, ik zal het onthouden voor eventueel een volgende keer. Heb nu wel een hele boel leerzame dingen gemist nu ik de show-off uitgebreid doorgenomen heb. Respect voor jullie werk, boeiend het stukje over de koplampen te lezen.
Altijd leuk om van dit soort show-offs de kleinere dingen en met name details bij te leren.
 
@ Dennis: Lees hier alles over de VDAP (of de VOP500 zoals we vanmorgen verzonnen Variable Oscillating Power)
 
Detail ziet er goed uit, mooi resultaat ook BP en BPJ!
Hoe bevalt de hide conditioner jullie tot nu toe? Ik vind het één van de betere die ik tot nu toe gebruikt heb.
 
rodders zei:
Hoe bevalt de hide conditioner jullie tot nu toe? Ik vind het één van de betere die ik tot nu toe gebruikt heb.

De Hide leather conditioner vind ik erg makkelijk te verwerken, lekker makkelijk aan te brengen met een foampad en vervolgens uitwrijven met een MF-doek.
Een volgende keer wil ik wel eens het vergelijk maken tussen een MF doek om uit de wrijven en een badstoffen handdoek, misschien dat het met een handdoek nog iets makkelijker gaat.
Het product is wel behoorlijk vloeibaar, zou iets dikker mogen zijn dan werkt het misschien iets zuiniger (maar ja als dat dan weer ten koste gaat van het verwerkingsgemak dan kies ik toch voor de vloeibare vorm)
Voor het hele interieur hebben we niet veel hoeven te gebruiken; hooguit éénzesde van het flesje.
 
BlackPassat zei:
@ Dennis: Lees hier alles over de VDAP (of de VOP500 zoals we vanmorgen verzonnen Variable Oscillating Power)
Was ik alweer vergeten :schaam
 
Tuurlijk die afspraak staat Patrick, maar ik denk dat jij je de komende tijd misschien iets meer wil richten op Wesley dan op detailen?
 
Mooi uitgevoerde detail en wat hebben jullie een waanzinnig verbetering bereikt OP en IN die auto.
Zo moeten ze er inderdaad uit zien die MB’s! Klasse!

Met vriendelijke groet,
Aficior