• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mercedes GLK '11 videoverslag

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
44
Oss
Afgelopen weekend een niet alledaags model van Mercedes voor de deur gehad.

In plaats van foto's, deze keer weer een filmpje gemaakt. Als je het geluid aan zet hoor je een muziekje. (wel even op de beste kwaliteit zetten, als dit niet automatisch gebeurt)

 
mooi resultaat!
welke compound gebruik je bij die MF Cutting pads?
Foamen voor polijsten sla ik over, kleien doe ik wel op bepaalde vlakken.
Heb jij hier gekleid?
 
  • Leuk
Reactions: Anton
uiteraard heb ik gekleid. ik heb dat niet genoemd, maar dat valt bij mij gewoon onder "de voorbereiding". Net zoals ik niet genoemd heb dat de naden en kieren met kwasten en borstels icm apc zijn behandeld.

Aangezien ik bijna door mijn Rupes polijstmiddelen heen ben, ben ik me aan het orienteren op een vervangend merk. in dit geval is het Magicone geweest. ik heb samples van de 132 en de 129. Deze kan je gebruiken op een MF pad als een compound, maar is ook als finish te gebruiken op een finish/foam pad. steeds meer merken gaan naar dit principe.
 
bedankt.

ja de muziek is erg smaakgebonden idd. het is de titelsong van een van m'n favoriete series, Suits. daarbij ben je erg beperkt in de muziekkeuze onder een filmpje op youtube, aangezien je al snel met auteursrechten te maken hebt.....
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Dat mag. Ik heb een extra2000. Volgens mij nergens meer nieuw te krijgen. Ik weer ook niet of er ooit wen nieuwer model van uitgekomen is met een andere naam.
 
Aha, thx, ik zie hem voor €180 bij chemical guys... Is al een aardig stuk goedkoper dan een Numatic George...
Ik denk er verder over na... Wat is jouw ervaring met de Extra2000?
 
Aha, thx, ik zie hem voor €180 bij chemical guys... Is al een aardig stuk goedkoper dan een Numatic George...
Ik denk er verder over na... Wat is jouw ervaring met de Extra2000?
Dan is ie duurder geworden..... Ik heb 'm denk ik al 5 jaar ofzo. Heb er toen 130€ voor betaald.... Nieuw. Is een meer dan prima apparaat voor de hobbyist
 
Was bij deze auto niet overal nodig. Zaten maar weinig kunststof delen aan. En met de ontvetter die ik gebruik krijg ik de residu er zonder problemen af.