• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Mercedes W213 e350e AMG

Raphie

Detailing trainee
7 dec 2018
35
57
30
Spacers zijn onderweg, vandaag night paket zwarte raamlijsten laten plaatsen, helaas had de garage hem ook door de krasstraat gehaald en vandaag leek het nog wel mee te vallen, maar zojuist met de sunmatch toch weer swirls zichtbaar :triumph:
Dus is het weer wachten op de eerst volgende mooie dag voor een rondje Rupes Piano white.....
Het ergste was dat mijn auto nog smeriger was als ooit omdat ik net de dag ervoor 1000km mee gereden had :sob:
Ik zeg ALTIJD met beurten NIET WASSEN, maar niet gedacht dat ze na het plaatsen van de strips dit ook zouden doen als “service” welliswaar mercedes dealer wasstraat, maar toch..... goede bedoeld, maar toch...

Raphie

Detailing trainee
7 dec 2018
35
57
30
Ja, hij ligt zelfs in het dashboardkastje, maar niet aan gedacht aangezien het geen beurt was. :confused:

Raphie

Detailing trainee
7 dec 2018
35
57
30
Zijn originele geoxileerde night pakket strips, wil geen kauwgum op m’n auto :)
De rest blijft chroom, steekt juist mooi af imho