Het onderwerp zegt het eigenlijk al. Kun je poetsmiddelen van verschillende merken combineren of is dat niet goed omdat de ingredienten per merk verschillend zijn zodat verschillende merken niet goed op elkaar "aansluiten" (zoiets heb ik eens gehoord) en je ze beter niet kunt combineren?
Het gaat natuurlijk niet om het gebruiken van Meguiars shampoo voorafgaand aan een behandeling met Swissvax Concorso. En het gaat ook niet om het verwijderen van vliegjes met een Motip sponsje en Poorboys World Bug Remover.
Nee, andere combinaties waarbij je meer vraagtekens kunt stellen. Concreet dacht ik aan een aantal combinaties, bijv.
1. Meguiars DC Paint Cleaner en Meguiars DC Polish, gevolgd door Swissvax Concorso; of
2. Mothers Leather Cleaner, gevolgd door Poorboys World Leather Stuff; of
3. Liquid Glass Pre-Cleaner, gevolgd door Meguiars NXT wax.
Wat zijn de ideëen, in het bijzonder over de hierboven genoemde concrete combinaties?
Het gaat natuurlijk niet om het gebruiken van Meguiars shampoo voorafgaand aan een behandeling met Swissvax Concorso. En het gaat ook niet om het verwijderen van vliegjes met een Motip sponsje en Poorboys World Bug Remover.
Nee, andere combinaties waarbij je meer vraagtekens kunt stellen. Concreet dacht ik aan een aantal combinaties, bijv.
1. Meguiars DC Paint Cleaner en Meguiars DC Polish, gevolgd door Swissvax Concorso; of
2. Mothers Leather Cleaner, gevolgd door Poorboys World Leather Stuff; of
3. Liquid Glass Pre-Cleaner, gevolgd door Meguiars NXT wax.
Wat zijn de ideëen, in het bijzonder over de hierboven genoemde concrete combinaties?