• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Merkenoverzicht webshop

rodders

Detailing guru
24 jul 2008
1.749
113
38
Beste Carclean.com medewerkers,

Sinds kort hebben jullie de webshop een update gegeven.
Echter is nu als je via het merkenoverzicht winkelt ieder merk nog eens opgedeeld in diverse categorieën
Dit is imho echt vervelend, je winkelt per merk en dan zie je in dat overzicht gewoon sommige producten tien keer terug komen.
Ik kies ervoor om per merk te winkelen, dus dan hoef ik geen andere onderverdeling anders zou ik de normale weg via de webshop wel gebruiken.
Tevens kloppen sommige categorieën in de lijst dan niet eens. Ik geen een voorbeeld bij C.Pro C.Quartz:
- Onderhoud en bescherming - Kunststof, rubber, vinyl
- Onderhoud en bescherming - Kunststof, vinyl, rubber
Twee keer zo goed als het zelfde, met bijna dezelfde producten. Dit is in mijn mening echt niet fijn winkelen.

Komt dit doordat de shop nog in ontwikkelingsfase zit of gaat dit zo blijven?

Mvg,
Jan

Ja dat producten 10 keer terugkomen, is nooit de bedoeling geweest en moet aangepast worden.

Net als de dubbele categorie, dat is ook niet juist.

Ik vond sommige merken al opeens zoveel producten hebben :)

Mooi om te zien dat eraan gewerkt gaat worden :)
Ik heb in elk geval wel al gebruik gemaakt van de nieuwe feature dat je nu meerdere CarCareCoupon's bij één bestelling in kan leveren :D

Ja die is heel handig inderdaad.

En! Je kunt in je profiel 'Snel bestellen' aanvinken.

Als je dan op een winkelmandje klikt, gaat het product meteen in je mandje, zonder dat het mandje zelf daarna getoond wordt. Ook heel handig.

Die laatste is een mooie tip.
Goed om te horen dat er achter de schermen aan verder gewerkt wordt.

mag ik dan ook van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat polish with carnauba blue alleen in de 473 staat en niet in de 946 (alleen onder de 473)

Ik had net van een aantal merken een soort van print-screens gemaakt voor Tim om hem daarop te wijzen. Tot en met beginnend met de C.
Was even gestopt om bij te lezen.
Gelukkig heb ik het nog niet verzonden en lees ik hier dat het al is opgemerkt en vermeld.

Niet belangrijk maar misschien wel leuk;

Bij nagenoeg elk merk staat een verhaaltje over het ontstaan, de historie e.d. Nu mis ik persoonlijk nog de leukste om over te lezen, Monello :roll Kunnen we hierook nog een introductie over krijgen ? :p

Dat is een goede! Gaan we doen.

Merkenoverzicht is inmiddels wer teruggezet.

En als je de snelbestelfunctie hebt ingeschakeld, kun je ook meerdere aantallen van hetzelfde product in je mandje krijgen door het product gewoon het gewenst aantal keren in je mandje te doen.

Dit is echt weer heel veel beter Tim ;)
Enne die snel bestel functie is ook super :-b