• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Metropolitan Air Force Blaster Sidekick 1,3HP

Over de brede nozle kan ik idd eens watvtape oid plakken.
In de spiegelkappen maak ik liever geen gaatje en ik prop er altijd een mf doek in, mR dan nog krijg ik niet al het water eruit.

Mijn oudste kids vonden het wel leuk om dat doosje met de sidekick open te maken.........

heb dan maar ff m'n auto gewassen en deze gebruikt .

Eerste indruk :

- blaast toch wel "aardig" en er komt geen vuil mee uit de naden/kieren , enkel proper water volgens mij .

- 3 meter is idd veel te kort , maar met een gewoon verlengsnoer (zonder haspel dus) is het alsof je ermee kan werken zoals met een HD-slang of tuinslang .

- de grill droogblazen is best te doen , geen vervelende druppels die opdrogen . :cool

- maakt toch best wat lawaai , maar echt storend vind ik het niet .

- velgen zijn droog in no-time , ook het laatste restje dat in de band blijft staan (randje tegen velg) is goed droog .

- lijkt me zelfs geschikt om het "opblaaszwembad" mee op te blazen

- in uiterste nood nog te gebruiken als haardroger rofl

Enig nadeel vindt ik de kier tussen de 2 delen van de machine, hierdoor gaat er wel wat blaaskracht verloren. Zie rode pijl.

slk021.webp

Ik heb het opgelost door er ductape overheen te plakken.

Is dat iets dat open moet kunnen of zou dit definitief dicht/gesloten mogen blijven ?

Je zou het anders netjes kunnen afplakken en ......afkitten met siliconen oid ?

(in het extreme geval zelfs dichtkleven met tec7 )

Dan kan het nog altijd terug losgesneden worden denk ik . :weetniet

Lees even de gebruiksaanwijzing Pat....
Daarin wordt gezegd dit juist NIET te doen, omwille van risico op oververhitting van dd motor (zo ff uit mn blote bol gezegd)

Ivo,

ik gebruik 'em niet heel intensief, d.w.z. een hele auto ermee drogen, gaat mij puur even om de kieren, spiegels, sponningen en onder de motorkap.

Ivo,

je weet toch hoe die Amerikanen zijn? Zelfs bij het open draaien van een flesje cola plakken ze bij wijze van spreken 10.000 waarschuwingsstickers.....

Dan ook zo eerlijk zijn als de Sidekick de geest geeft natuurlijk ;-)