• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Michel stelt zich voor.

michel_ibiza

Detailing rookie
30 dec 2012
82
0
Hallo ik ben Michel
24 Jaar
Ben woonachtig in het nu bekende Haren

Ben sinds een week trotse bezitter van een Seat ibiza! (Zoals jullie zien op mijn profiel foto)

Ik meld me hier aan op ''t forum puur om tips te krijgen over me auto te wassen!

Welke shampoo nou goed is.. en niet bijv : Megiuars of Monello.. er zijn vast ook andere goeie betaalbare producten.

Tips zijn altijd welkom!

En veel poets plezier

Welkom Michel. Wilde je een tip? Veel lezen hier, alles is al eens beschreven je hoeft het alleen maar tot je te nemen.

Welke Michel !
michel_ibiza;310457 zei:
Welke shampoo nou goed is.. en niet bijv : Megiuars of Monello.. er zijn vast ook andere goeie betaalbare producten.
Tip van Flip: kijk ook goed naar de verhoudingen; gamma shampoo is wellicht mega goedkoop maar met 200ml op 15 liter ipv 7ml op 15 liter zet je wel aan het denken ;)
Tevens is het in deze gekke wereld ook een beetje waar je eigen gevoel het beste bij past; probeer in te lezen om enigszins na te gaan wat mogelijk bij je past.
daarbij is het interessant dat je de keuze hebt tussen een hele gallon of 347ml .... ben je grootverbruiker of niet .... etc
In mijn onderschrift staat zowel het handmatig als het machinale stappenplan welk door onze gigant Dibbuz in elkaar is gezet .... veel leesplezier !

Welkom Michel in de wondere wereld van de detailverslaafde:-b

Maarre wie zegt dat Monello Italiaans is? ;-)

Welkom op het carlean.nl forum.
Goed lezen en heb je dan nog vragen niet twijfelen maar gewoon vragen er zijn altijd mede forumleden die raad weten.