• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Micro restore

Deebo

Detailing addict
6 mrt 2014
93
55
Ik heb de microvezel restorer aangekregen, ik heb mijn doeken nu met de hand uitgewassen omdat de wasmachine kapot is :)
maar hoe gebruik je het normaal? is het een wasmiddel of moet je dit bij normaal wasmiddel doen als je het met de machine wast?
en 2oz per machine?

Is wasmiddel op zich en dus niet in combinatie gebruiken,reservoir vol laten lopen en in een bolletje althans zo doe ik het

Het is prima bruikbaar om doeken in voor te weken (niet de pads) Daarnaast kan je het ook als (machine)wasmiddel gebruiken Zelf zet ik het in de week in een emmer waarvan ik de hele inhoud in de machine kieper

Ik heb het een tijdje gebruikt in het bakje waar anders de wasverzachter in gaat. Bolletje met wasmiddel bij de doeken in de wasmachine en dan werden ze naderhand nog 'nagespoeld' met de Micro Restore, voor een fluffier resultaat.

Tegenwoordig doe ik hetzelfde als RedCat. Alle doeken in een emmer met een scheut Micro Restore en dan laten weken voordat ik alles in de machine doe (met een bolletje wasmiddel uiteraard).

Ik gooi alle doeken in de machine en in zo'n maatbekertje doe ik ongeveer 5cl micro restorer bij, elke keer nadat ik ze gebruikt heb

Wat RedCat zegt. Nachtje weken in Micro Restore en dan in de wasmachine ,et wasmiddel.