• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Microfiber Madness

Iemand ervaring met de het volgende artikel van microfiber madness, ik wou het gebruiken voor de binnendeuren te drogen? Op carclean staan er nog geen reviews van gebruikers en online kan ik er ook niet echt iets over terugvinden.

https://www.carclean.com/nl/product/Microfiber_Madness/Drying_Diamond_Dry_Mitt_103840?o=pbMTAwMTAw

* Het is hetzelfde materiaal aan één kant als de dry me crazy droogdoeken, maar is dit artikel ook even dik als zo een doek?
* Jullie ervaringen

Drying_Diamond_Dry_Mitt_103840.jpg

microfiber_madness_drying_diamond-2.jpg
 
Vandaag de Dropnetic Mini meegenomen.

Dropnetic_Strips_Mini_2_pack_103916.jpg

Bedoeld om na het wassen lekker onder de spiegels te magneten om die waterstrepen te voorkomen.
Net effe uit het potje gehaald maar tering wat lekker zacht en ze klikken wat aan zeg. Zijn trouwens wel ontzettend schattig klein, eigenlijk een droogdoek bij -10....
Morgen en zondag hopelijk lekker proberen op het Beest en Truus.....
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Ik gebruik de blow functie van de Vac 'n blo, maar eigenlijk alleen voor polijsten/waxen of in de zomer. Laat die spiegels maar lekker nadruppelen in de winter.. ;)

Afgelopen week trouwens mn incredipad binnengekregen, die is aanzienlijk kleiner dan ik had verwacht! Hopelijk maandag of dinsdag testen :)
 
Afgelopen week trouwens mn incredipad binnengekregen, die is aanzienlijk kleiner dan ik had verwacht! Hopelijk maandag of dinsdag testen :)

Is dit positief of negatief?
Ikzelf vind de Incredipad erg lekker van formaat, te groot wordt ie onhandig en lomp van. Ik was dan ook gewend om met een MF Spons te werken wat nog kleiner is dan een Incredipad.
 
Positief noch negatief, meer een vaststelling! Ik geloof je meteen dat ie te lomp wordt als hij groter wordt maar ik had gewoon het idee dat ie twee keer zo groot zou zijn, 'madness' enzo ;)
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Incredipad wash pad besteld vorige keer. Op zich een fijn ding, neemt veel water op. Maar vind hem wel gevaarlijker in gebruik dan een was handschoen. De kans dat hij blijft haken achter de nummerplaat bijvoorbeeld, en op de grond valt is wel aanwezig. Beetje meer geconcentreerd werken dus. De vesels lijken wel veel op die van gyeon eerste type, die ook nog heb.
 
Zonder Dropnetic waterstrepen :
Mitsubishi Colt 2017-01-14-1.JPG


De Dropnetic Mini in actie :
Mitsubishi Colt 2017-01-14-2.JPG


Sorry voor het VPS maar ik snap er geen zak van. Op mijn pc staat ie gewoon rechtop.
 
Het heeft namelijk iets met die draaiing te maken, maar vraag me niet hoe dat nu precies in elkaar zit, volgens mij kan het forum niet overweg met verticale dingen,..

Kijk maar eens om je heen, je autoruit is horizontaal, je tv is horizontaal, je iPad heb je meestal horizontaal in het gebruik voor je neus, enz :joy: