• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Microscoop

danny

Detailing rookie
29 jun 2010
907
0
Op het dak van mijn auto zitten duizenden kleine vlekjes. Ze lijken redelijk rond van vorm met een doorsnede van ongeveer 1 mm. Je kunt het voelen, maar kleien met PB elastic werkt niet. Ik heb geen idee wat het is. Ligt het op de lak, of misschien wel in de lak?? Geen idee. Het is gewoon te klein om te kunnen beoordelen, maar doordat het zoveel van die plekjes zijn, krijg ik geen mooie glans op het dak.

Nou zag ik op youtube een filmpje van een Engelse detailer wiens naam ik even kwijt ben. Hij gebruikte een microscoop en laptop om lakschade goed te beoordelen. Nou is mijn vraag of er toevallig iemand hier in het bezit is van zo'm microscoop en of hij/zij bereid is mij te helpen.
 
Whoohaa dat gaat wel errug ver zeg ben wel stiekem benieuwd naar je lak, foto's kunnen meestal meer zeggen als woorden :rules

Apeldoorn is een half uurtje hier vandaan misschien een minimeet of detaildag ?
 
Komende week heb ik mijn laatste week vakantie ;) daarna maandag weer an die arbeit]-0 (in apeldoorn trouwens) ;)
 
Ik weet niet waar je werkt, maar ik kan best eens een keertje op je werk langskomen zodat je met eigen ogen kunt zien wat ik bedoel en eventueel een plan van aanpak verzinnen:grinning:
 
Super :)^ volgende week ben ik nog met vakantie daarna begin ik weer met werken vanaf maandag, laat maar een keer weten wanneer je een minimeet wil houden wellicht verstandiger om via PM te doen om het topic schoon te houden ;)