• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Middenconsole A5 krasjes wegwerken/reinigen

Jdome

Detailing rookie
13 sep 2022
1
2
Weet iemand een manier om de krasjes in de glanszwarte middenconsole in mijn Audi A5 (2021) te verwijderen?
En toevallig een aanrader hoe dit glanszwarte materiaal zo krasvrij mogelijk schoon te maken? Het glanszwarte zit ook op andere plekken in de auto en wil bij het reinigen uiteraard zo min mogelijk krasjes veroorzaken.

Zie onderstaand hoe het er nu uit ziet:


middenconsole.jpeg



Alvast bedankt voor de reacties!
 
Polijsten, maar perfect wordt het nooit want die delen krassen al als je er naar wijst.

Je kunt ze ook laten wrappen, desnoods met doorzichtige folie, of in een kleur die je graag wilt. Dan is het niet zo gevoelig meer.
 
De “pianolak“ delen van de buitenkant van mijn auto heb ik gepolijst en in een sio2 coating gezet en dat scheelt aanzienlijk maar punt is wel dat je niet weet hoever je kan gaan met polijsten dus je moet daar erg voorzichtig mee zijn