• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

midnightmagic

midnightmagic

Detailing rookie
5 mei 2009
7
0
Hallo !
Na avonden lezen en vooral veel leren nu eindelijk tijd om me aan te melden.
Ik ben Ronald en rij zelf een zwarte Mercedes sportcoupe die ik na 5 jaar verwaarlozing weer in nieuwstaat wil gaan brengen. De foto is van de zwarte Panda 100hp van mijn vriendin.[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Van de sportcoupe heb ik even geen foto bij de hand. Maar hier zie je mij met mijn SAAB 9-5 AERO
med.webp

Om meteen met de deur in huis te vallen. Ik heb geen hogedrukspuit maar wil wel de super snow foam gebruiken voor ik met de washmit ga wassen. De foam maker voor op de tuinslang is niet echt een succes volgens enkele van jullie. Kan ik ook een sneeuwdekentje maken met een hogedruk plantenspuit? Ik heb nog zo'n grote staan voor 5 liter of zo.

NIET LACHEN! maar ik dacht 100 ml Super snow foam, 1 liter water en flink schudden maar?

Alvast bedankt!

Welkom..! :-)^

Ligt die panda werkelijk zo laag ?

Ik denk eerlijk gezegd dat je foam plan niet zo'n succes zal zijn ,maar goed ,niet geschoten is altijd mis. De beste resultaten komen nog steeds van een goede HD + Foamlans.

Misschien voor 59,- een goedkope HD halen bij de bouwmarkt, ga je echt veel plezier van hebben hoor en werken perfect voor de auto (en terras;)):cool

Welkom, ook zo'n verzamelaar van teddyberen in de auto rofl

Het foam plannetje zou je uit kunnen proberen, maar denk dat je wat bellen en lichte schuim op de auto krijgt maar geen dekkende laag die het vuil afvoerd. Maar niet ge(p)(sch)oten is altijd mis!

Welkom hier!
Leuke panda!

Ik heb onlangs en alto aangeschaft met de heavy duty lans en deze beval mij perfect!
Ik denk niet dat je plannetje zou werken aangezien een gemiddelde h.d. toch wel zo'n 110 bar is en dat krijg je met een plantenspuit niet voor elkaar.

Groet Roger