• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mij uitdagen? ha. De volvo 850 Challenge...

wow! wat een klus! mooi resultaat... maaruh het is toch onverantwoord om een kind daarin te vervoeren?? hopelijk wordt deze nu bijgehouden
 
Mooi man! En de 850 vind ik nog steeds één van de mooiste Volvo's: pure doelmatigheid.

En dat kinderzitje... Die kleine moet wel een roestvrijstalen weerstand hebben :-"
 
Absoluut petje af, maar ik vrees ervoor dat je de auto niet terug wil zien na een paar weken.....
 
Dré zei:
Ow je bent er toch nog! We zien niet meer veel van je de laatste tijd? Minder aan de detail, drukker met school of?

Inderdaad minder aan de detail, ook mede door m'n andere baan bij de Volvo dealer op zaterdag. Binnenkort zal ik de Picanto en de V70 eens goed onder handen nemen en zal ik weer eens een verslag maken ;)
 
Finke klus! Daar hoeft de eigenaar zich niet meer voor te schamen..

Heb je de achterlichten nog geprobeerd te polijsten?
 
joeltje zei:
@ome robert: vast wel, maar dat is dan schuren, nog eens schuren enz. kun je beter een nieuw setjes voor kopen......

Thanks voor de respons zover!

Trims waren gedaan, deze horen ook niet zwart, maar donker grijs te zijn, dus wat dat betreft een flinke verbetering behaald...
 
Mooi werk zeg,dat doet mij altijd weer goed zo'n mooi gepoetste 850:heart_eyes: maar wat was dat een uitgeleefd hok ,echt ongelovelijk:-& Wat betrefd die achterlichten,vervang ze gewoon,die van na '96 verweren niet meer daar vooor wel.En bumpers gewoon in de gekookte lijnolie dat werkt echt top en kost niet veel:cool:
 
niet die van na 96 , maar die van na 95 , dus vanaf 1996 LOL (ik beterweterig ??? nee hoor !!)
maar als je het dan toch moet doen plaats je achterlichten van een v70 classic , heb je gelijk de verjongingskuur gehad
 
volvo-for-life zei:
niet die van na 96 , maar die van na 95 , dus vanaf 1996 LOL (ik beterweterig ??? nee hoor!)
maar als je het dan toch moet doen plaats je achterlichten van een v70 classic , heb je gelijk de verjongingskuur gehad
Je hebt idd gelijk:-" Ik heb ze destijds ook vervangen:ja
Volgens mij zitten hier meer 850/x70 liefhebbers op het forum,ik zie verschillende namen ook op het 850-forum voorbij komen;)
 

Vergelijkbare onderwerpen