• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn astra G station 1.6 '00 (nieuwe updates...)

ik heb geprobeerd het topic te bewerken en wat foto's weg te halen, maar ik kan m'n eerste post niet meer bewerken. :s

emile... ik heb de astra F inmiddels verkocht ja. er stond bijna 270.000 km op de teller, maar liep nog als 'n zonnetje. ik had wat meer ruimte nodig en kon deze voor niet al te veel geld overnemen.
 
Vandaag de astra maar eens goed verwend met 'n wasbeurtje, volgens het welbekende systeem natuurlijk. vervolgens geclayed en waxlaagje toegepast, dodo juice light fantastic.

helaas was de zon al weg in de straat, dus doen de foto's afbreuk aan het resultaat, maak morgen nog wel even 'n nieuwe foto in de zon.

Inmiddels heeft de auto weer wat kleine veranderingen ondergaan... enkele delen meegespoten, schroefset gemonteerd, dakspoilertje erop

IMG_5792Medium.jpg

IMG_5797Medium.jpg

IMG_5795Medium.jpg

IMG_5794Medium.jpg

IMG_5807Medium.jpg
 
Ik vind het wel apart dat je een Opel feitelijk transformeert naar een Vauxhall, wat dan weer een onder licentie geproduceerde kopie is van een Opel. Vanwaar die liefde voor Vauxhall?

Verder heb ik echt een flinke afkeer voor Opel (tot de huidige Insignia i.i.g.), maar eerlijk is eerlijk, je bent wel echt heel goed in smaakvol tunen. Sommige zaken zijn net iets té, maar over het algemeen dikke pluim voor je harde werk. :)^
 
Mooie updates. Lekker origineel met wat leuke aanpassingen. Geen fratsen of grote bumpers zoals het hoort !
 
maar.... na 'n aantal weken rondgereden te hebben met de Irmscher grille, wat ik echt de mooiste grille vind voor de astra G, vond ik het toch tegenvallen. Het is de mooiste grille voor op een donkere astra, dan komt de rvs rand mooier over.

omdat ik m'n vauxhalle grille ook nog steeds mooi vond, maar dat ik toch m'n opel logo miste, heb ik m'n vauxhall grille een kleine modificatie laten ondergaan. nu is het nog steeds origineel, maar toch 'n beetje custom. en dit heeft niemand zo......

ze is wel erg smerig nu! maar ik hoop binnen afzienbare tijd m'n nieuwe foamgun binnen te hebben en zie graag de temperatuur naar boven gaan.....



Ook heb ik 'n nieuw lederen stuur klaar liggen wat er dit weekend als het goed is in gaat komen.. deze is wel erg aan het verslijten, het leer is glad en er beginnen lelijke plekken op te komen. maar dat is niet gek na bijna 283.000 km
 
inmiddels weer e.e.a. aangepast aan de auto:

oude lederen stuur was behoorlijk versleten.
IMG-20120211-0002920Large.jpg


het nieuwe stuur
IMG-20120211-0003320Large.jpg


oude en nieuwe nog even naast elkaar
IMG-20120211-0003620Large.jpg



uit de groupbuy nog 'n aanvulling:

IMG-20120226-0005620Large.jpg



de zomerwielen voorzien van nieuwe michelin bandjes en in de wax gezet:

IMG-20120306-00082.jpg



en de wielen eronder, de zomersetup!

IMG-20120311-00089.jpg



en last but not least, een nieuwe einddemper, een RVS van Skytune. een mooi donker geluid, maar niet TE

IMG-20120311-00092.jpg
 
Ben eigenlijk niet zo gecharmeerd van Opel, voornamelijk door mijn bedrijfs Vivaro. Maar moet zeggen dat deze er na meer als 280 k km. zeer netjes bijstaat!
Ook de aanpassingen vind ik hem wel staan, niet te overdreven, maar net mooi. Stuurtje doet hem echt goed, mooie update.
 
ik geef het op.....kan alleen maar zien dat er op de 2de foto een tuinslang ligt en op de 1ste niet.
 
Nieuwe poging: Verlaagd, pookknop, handremhoes, pookhoes, stuur, zomerwielen met nieuwe banden, nieuwe einddemper......
 
haha.

klopt freddy, spoorverbreders. vond de achterwielen net iets te ver naar binnen staan. staan nu aan weerszijden 1cm verder naar buiten. Natuurlijk ook langere bouten gebruikt ;)