• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mijn astra G station 1.6 '00 (nieuwe updates...)

Ziet er goed uit!
Ik heb nog geen ervaring met spoorverbreders maar ik vraag me wel altijd af of het je wiellagers niet nadelig beinvloed.

Nou, daar heb ik andere ervaring mee!!
Ik had ze ook onder mijn vorige Opel (H sedan) maar, daar werden de wiellagers niet echt vrolijk van.

Onder de wagen die ik nu heb (H station) heb ik het weer geprobeert maar het zelfde euvel.
Bij mijn wagens gaan er geen spoorverbreders meer onder.

Bij een Astra H is het inderdaad niet aan te bevelen.

Bij de Astra H gaan ze zowiezo niet passen aangezien die naaf nog niet de helft zo langs is als bij een Astra G.
Een spoorverbreder van 10mm valt al buiten de naaf van mijn Astra H, bij de Astra G ben ik dan net halverwege.

casperpeek zei:
Ben eigenlijk niet zo gecharmeerd van Opel, voornamelijk door mijn bedrijfs Vivaro. Maar moet zeggen dat deze er na meer als 280 k km. zeer netjes bijstaat!
Ook de aanpassingen vind ik hem wel staan, niet te overdreven, maar net mooi. Stuurtje doet hem echt goed, mooie update.

een opel vivaro is een renault traffic dus net geen opel ,ik rij hem ook de vivaro en ach het went.

Inmiddels is de 3 ton op de teller gepasseerd en rijdt nog steeds als een zonnetje. Inmiddels ook weer wat updates geplaatst.

Opc spiegels, astra H zij knipperlichten met OPC omlijsting, stuur uit een astra coupe turbo, interieur en nummerplaatverlichting vzv ledjes, Irmscher pedalen en een K&N luchtfilter.

Het stuur naruurlijk meteen behandeld met het magische sponsje uit onze favoriete webshop. Binnekort krijgt de astra weer een verwenbeurt met een laagje Ibrido....

Gisteravond de zomervelgen licht gepolijst met prof. Polish en voorzien van een laagje Wheelwax. Hoop ze snel te kunnen monteren....

Daarnaast nog een nieuwe sticker geplakt... Een setje Irmscher matten op de kop getikt voor een prikkie. Wat de extractor en een beetje leerverf voor wonderen kunnen doen he...

Daarnaast een nieuwe radio gemonteerd. De Appradio van pioneer. Daarvoor heb ik mn middenconsole moeten verbouwen. Kachelknoppen naar beneden en van 2 aparte 1din-sleuven een 2 din slot moeten maken. Het is nu nog niet netjes, maar het wordt nog met leer bekleed. Ik wilde eerst alles werkend hebben....

thnx.

inmiddels zit ze alweer 3000km over de 3 ton heen en loopt nog steeds als een zonnetje... op naar de 4 ton....