• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn beginnerscollectie ;)

iemand al opgevallen dat de MEG's drying towel verdomde veel lijkt op een doekie van de halfords? :D die heb ik namelijk :rules
 
Tim zei:
Ik zie geen Meguiar's staan bij je nieuwe bestelling ;)

Scherp! :)^

Ik geloof dat ik een beetje tegen een grens aan loop, mijn grote krat zit vol, mijn doekenkratje zit vol, ... :p

Het klopt neem ik aan dat de Natty's hard en droog is? Ik kreeg mijn vinger (had er wel een stukje plastic omheen ;) ) er niet ingedrukt. Is de eerste keer dat ik een paste wax in mijn handen heb... ,^^

davejanssen zei:
iemand al opgevallen dat de MEG's drying towel verdomde veel lijkt op een doekie van de halfords? :D die heb ik namelijk :rules

Die meg droogdoek valt qua uiterlijk iig in het niets bij de miracle dryer. :-b

Hoe alles me qua gebruik gaat bevallen zal nog even op zich laten wachten... totdat de wegen weer een beetje schoon zijn en het weer wat beter is hou ik het bij foamen + afspuiten met de HD.
 
XanderH zei:
Het klopt neem ik aan dat de Natty's hard en droog is? Ik kreeg mijn vinger (had er wel een stukje plastic omheen knipoog ) er niet ingedrukt. Is de eerste keer dat ik een paste wax in mijn handen heb... geniet

Foto's zeggen meer dan 1000 woorden:

full.jpg


full.jpg

Hoort die Natty's zo droog te zijn dat er zelfs barsten ontstaan langs de randen?

Die geur is trouwens inderdaad verslavend zeg... :D

megane_cc zei:
Nieuwe krat bijkopen :-" !

Haha, mezelf af en toe eens een grens opleggen kan ook geen kwaad toch? ;) Nu kan ik alles ook in 1x van zolder mee naar beneden nemen, als ik een krat erbij koop moet ik 2x lopen... :roll
 
lijkt me redelijk normaal, mij dodo juice blue velvet en autoglym hd-wax (beide ook harde waxen) zien er ook zo uit,
 
Dat je je vinger er niet in kan duwen is heel normaal ;)
Ik geloof dat de randjes bij mij ook wat gebarsten zijn, maar maakt totaal niet uit. Bij jou is het iets meer gebarsten als bij mij, maar kan door het koude weer komen.

Het is overigens ook niet de bedoeling om een kwak wax op je pad te krijgen. Wat je doet is lichtjes deppen, draaien met je pad (of wat je al doende verkiest) om een beetje wax op de pad te krijgen. Met zo'n beetje op de pad kom je waarschijnlijk al verder dan je zal denken.
 
Ik dacht al wel dat het gewoon klopte hoor. Dit is de eerste keer dat ik een harde wax in handen heb, dus voor mij is het iig normaal. :-b Wilde het alleen ff checken, zeker gezien ik het niet snel denk te gaan gebruiken...

-Vanquish- zei:
Dat je je vinger er niet in kan duwen is heel normaal ;)
Het is overigens ook niet de bedoeling om een kwak wax op je pad te krijgen. Wat je doet is lichtjes deppen, draaien met je pad (of wat je al doende verkiest) om een beetje wax op de pad te krijgen. Met zo'n beetje op de pad kom je waarschijnlijk al verder dan je zal denken.

Ik ken de theorie. :) Denk dat een harde wax ook wel een goed leermomentje is voor me, van de Gold Class Liquid Wax gebruikte ik volgens mij iets te veel. :p Maar dat gaat ook zo verdomd makkelijk. ;)