• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn collectie voor het eerst toegepast

Abarth

Detailing addict
5 aug 2008
507
62
Utrecht
Zaterdag eindelijk mijn collectie gebruikt op mijn auto volgens het stappenplan.
Ik dacht dat mijn auto er redelijk uit zag, maar na het kleien vond ik het toch minder.
Aardig wat swirls en krasjes.

Geen foto's voor want het regende.

Auto gewassen met Meguiars Gold Class
Kleien met Meguiars Quik Clay
Lak reinigen Professional Polish en SSR1
Voeden met Black Hole
Waxen met EXP, daarna Natty's Paste Wax Red
Ramen met Clearvue Glass Polish
Banden Meg's Tire Gel
En het e.a. met Poorboys World Trim Restorer

Ben best tevreden met het resultaat en voor al met de materialen die ik heb aangeschaft, het kost wel wat maarja.....
Het is echt goed om mee te werken zelfs met de hand.
Denk alleen dat ik een excenter ga aanschaffen voor een nog beter resultaat ivm swirls en wat krasjes.{gaat nog meer kosten}
Van de week interieur nog en dan kan de auto er weer even tegen.

Dank allen voor de informatie die in dit forum staat, veel van geleerd na vele uurtjes lezen.:)^

DSC_0092.jpg


DSC_0093.jpg


DSC_0094.jpg


DSC_0095.jpg


DSC_0096.jpg


DSC_0097.jpg


DSC_0098.jpg


DSC_0102.jpg
 
Peter Jansen zei:
Auto ziet er mooi uit. Complimenten, dat je hem zo gekregen hebt met de hand.:party: :party:

Groet, Peter

Absoluut niets ten nadele van TS, maar zijn auto is, net als de mijne nog vrij nieuw. Dan is het m.i. al wat gemakkelijker om met de hand een beter-als-nieuw glansresultaat te bereiken dan met auto's die al wat meer geleden hebben. Daarbij zijn zwaardere middelen eerder nodig, heb ik inmiddels ondervonden. Net als TS denk ik erover om machinaal te gaan werken. Uiteindelijk worden ook onze auto's ouder.

Het resultaat ziet er iig super uit! :)^
 
Die staat lekker te glimmen. Met een D/A (excenter) krijg je inderdaad betere resultaten wat betreft die krasjes.
Daar ben je met de hand toch echt heel beperkt mee.
Het mooie met de SSR en de polish is dat je die gewoon mee kan nemen naar de D/A, dat i.t.t. de step 1/2 van Meg's die neit voor de D/A bedoeld zijn.
 
Ik kan me zo voorstellen dat je dan als je klaar bent, echt met een grote smile om de auto heen loopt....

Heb dit ook altijd bij mijn eigen wagen.....als ik dan klaar ben sta ik altijd met een "big smile" nog minimaal een half uur na te genieten :heart_eyes:

Strak resultaat, ziet er echt netjes uit.....
 
EHA zei:
Ik kan me zo voorstellen dat je dan als je klaar bent, echt met een grote smile om de auto heen loopt....

Heb dit ook altijd bij mijn eigen wagen.....als ik dan klaar ben sta ik altijd met een "big smile" nog minimaal een half uur na te genieten :heart_eyes:

Strak resultaat, ziet er echt netjes uit.....

Dank allen voor de leuke reactie's en loop inderdaad met een big smile.:)