• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn eigen Punto GT

Pascal-X

Detailing rookie
31 jul 2008
166
0
Ik ga ergens deze week of aankomend weekend mijn eigen roze punto weer proberen rood te maken. De stappen die ik verwacht te gaan doen zijn:
Wassen met super slick
kleien
ssr 2.5
ssr1
(pro polish als het nodig is)
black hole
ex-p
natty's red

deze zijkant die je ziet op de foto heb ik 2 weken geleden gedaan met polishing wax van turtle wax. Andere kant ziet er een stuk slechter uit!

SDC10053.jpg


SDC10054.jpg


Onder het vuil kan je nog goed zien wat voor krassen mijn auto voornamelijk heeft. Deze hoop ik helemaal eruit te krijgen met ssr2.5 en een excenter! :-"
SDC10057.jpg
 
Die krassen ga je er inderdaad niet helemaal uitkrijgen ben ik bang maar het zal allicht stukken beter worden. Ben benieuwd naar de foto's! :)
 
na toch veel twijfelen ga ik deze auto toch maar aanpakken met de dap500! Eigenlijk is hij het niet waard, want er is geen 1 deel wat ik nog netjes eruit vind zien. De motorkap is een ramp met steenslag! Misschien toch eens nadat ik hem gedetailed heb ff langs de spuiter en verf laten mengen zodat ik wat kan bijtippen. :-"

De reden waarom ik het wil? Moet toch de dap uittesten :D , daarna komt de swirl cinquecento. Met de bosch excenter wou ik gewoon deze auto niet doen, omdat ik toch wist dat ik teleurgesteld zou zijn van het resultaat. :-"
 
Mooi test project ;)
Ik ga dit weekend de DAP ook testen ;)
Ook een Rode eens kijken hoe die er uit gaat zien na de poetsbeurt ;)
 
ik zal hier morgen mee beginnen! ik zal proberen foto's te maken. Ben normaal gesproken niet zo van de foto's maken en posten. Alhoewel dat bij sommige auto's wel leuk is :party:
 
ik zie de letter A erin 'gegraveerd'...

iemand een cadeautje voor je achter gelaten?