• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Fiat Coupe (eerste werk, full detail)

Deebo

Detailing addict
6 mrt 2014
93
55
Dit is de eerste auto dat ik heb gedetailed, mijn Fiat coupe,
was een half jaar geleden al eens gepolijst dus ik had niet echt krassen, zelfs bijna geen swirls,
maar de kleur kon toch terug wat dieper vond ik,
Ik heb met monello producten gekleid en gepolijst en de velgen proper gemaakt,
dan black hole, en dan mothers vloeibare wax gebruikt, raamrubbers en bandenspray van auto finesse,
mijn lederen zetels had ik een tijd geleden al gedaan maar er staat toch een voor en na foto bij :)
De meeste foto's zijn met mijn smartphone gemaakt en ik zie nu pas dat het helemaal geen goede kwaliteit is :D
op mijn scherm leken het goede foto's maar nu niet meer zo :D

Voor niet veel foto's gemaakt, enkel toen ik al afgeplakt had en hij al binnen stond;
1zn7e6g.webp

en deze:
2d7c1zc.webp

Na:
2i8cbib.webp

11sl8xl.webp

j63mdw.webp

30sewqc.webp

169q6if.webp

2uomb89.webp

v4cupc.webp

21910nm.webp

2qwpf87.webp

33w756u.webp

2lmkynk.webp

4vq0i8.webp

2ur5cnr.webp

zeker, maar die stoelen zijn niet met speciale producten gedaan dat is nog het bizarste :D gewoon met powersponsjes van de action :D kosten maar 0.99cent voor 5 stuks, zijn grijze sponsjes dat je nat moet maken en dan gewoon beginnen kuisen, echt goede dingen :D ik heb wel 5 of 6 pakken nodig gehad voor heel mijn interieur maar dat is nog geen 6 euro! :D

opletten met die melamine-sponjes: die zijn veel aggresiever dan je denkt, zeker op leder. Ik heb er een zetel van onze BMW mee kapot gewreven: de bovenste laag was compleet weg. Ik wou een plekje weg wrijven, bleek het een ingevreten druppel pure APC te zijn. De weg te poetsen plek kwam altijd maar groter, maar omdat het nat was, en ik binnen in de garage aan het werk was wegens het slechte weer, had ik niet onmiddellijk door wat ik aan het knoeien was.
Gelukkig heb ik dit kunnen herstellen/oplappen met een flesje lederverf in exact het correcte zand-beige van bij de plaatselijke bankstellen-fabriek.

Ik heb niet de indruk gehad dat ze te hard schuurde bij mij, maar gewoon vuil van kleren enzo gaat er af zonder echt te moeten schuren met die sponsjes, jij hebt waarschijnlijk echt druk gezet en veel op dezelfde plaats ex-mooseman? voor je zetels gewoon proper te maken is het zeker iets wat ik nog ga gebruiken, nadien gewoon een goede conditioner er terug over :)