• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn golf 4 1998

ruud1988

Detailing addict
17 mrt 2012
67
55
36
Tilburg
Hallo Allemaal,
Ik zit eigenlijk al een lange tijd op dit forum,alleen nooit een account aangemaakt en aangezien ik veel met mijn auto bezig ben ook kwa poetsen wil ik hem niet onthouden aan jullie.Ik werk sinds een half jaar met producten van meguiars en ik ben hier zeer over te spreken.Heb in de loop van de tijd al een aardig setje opgebouwd met onder andere:

Meguiars gold wash en wax set
Meguiars wax pads
Meguiars hot wheels cleaner
Meguiars polish en shine
Meguiars glass cleaner
Meguiars interieur cleaner
Meguiars velgen borstel
Meguiars tire gel

ik zal alvast een voorproefje geven van mijn auto,en zal in de toekomst zeker update,s plaatsen van mijn poetswerk.

ik wacht met smart op jullie reactie,s.

mvg Ruud

Laatst bewerkt door een moderator:
Die staat er netjes bij :-)^ Maar er is nog veel meer onder de horizon dan alleen Meguiar's. De optische tuning is niet echt mijn ding.

Mooie golf,en ik meende ook al te zien dat het lijkt of de gril is gebogen.

Ps: persoonlijk zou ik die spiegels er meteen afmikken want dat maakt de mooie golf wel al snel sjonnie, maar dat is persoonlijk.

hallo,
dankjewel voor de leuke reactie,s.
de spiegels zijn inderdaad niet echt voor een golf 4 en dit ga ik ook nog veranderen.
grill is niet gebogen maar dit lijkt inderdaad erg op de foto:lol

ik zal jullie zeker op de hoogte houden.
mvg ruud

zojuist de Meguiar's ScratchX 2.0 besteld in de webshop.
heb namelijk veel van die kleine krasjes op mijn auto en naar wat filmpjes van dit product ben ik erg benieuwd hoe het gaat werken.
heeft iemand er al ervaring mee ?

mvg ruud