• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn interieur stappenplan

StijnV

Detailing guru
Tester of Bling
29 jul 2014
866
183
35
Dilsen-Stokkem
Voor het interieur van mijn wagen, heb ik het onderstaande stappenplan opgesteld:
  1. Stofzuigen
  2. Matten: reinigen met APC
  3. Kunststof: Meguiar's Synthetic X-Press Spray Wax
  4. Leer reinigen: Dodo Juice Supernatural Leather Cleaner
  5. Leer beschermen: Obsession Wax Nourish
Tips of aanvullingen zijn altijd welkom!
 
ik heb gisteren een staaltje van de nanolex interior cleaner getest en ik heb vandaag een 500ml besteld.
https://www.Carclean.com/product/Nanolex/Interior_Cleaner_500ml_NXIC01_103117
Is met goed bevallen, reinigt mooi en geeft een mooie afwerking in 1 stap ;)

Voor deuren en kunststof dorpels ben ik tevreden over de Revive Trim dressing (reinig ik met APC en wondersponskes)
https://www.Carclean.com/product/Auto_Finesse/Revive_Trim_Dressing_250ml_RVT250_102143
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Bedankt voor de Nanolex Interior Cleaner tip! Twijfel ook nog over de Hubikote HubiDash...

Was ook niet helemaal zeker of APC op plastic mocht.
 
Moet dan toch maar eens die sample van nanolex testen, maar mijn dashboard wordt maar niet vies!

Ik zou ook als je gaat stofzuigen op de buis van je stofzuiger een veilig opzetstuk zetten. Anders maak je krassen op je plastic delen.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de nanolex fans, heb zelf ook een proefverpakking gekregen van de interior cleaner en daarna meteen een grote fles aangeschaft! Werkt goed, ruikt goed en die sample sprayer is ideaal voor het interieur door z'n formaat. Ik vul deze nu bij uit de grote fles.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Moet dan toch maar eens die sample van nanolex testen, maar mijn dashboard wordt maar niet vies!

Ik zou ook als je gaat stofzuigen op de buis van je stofzuiger een veilig opzetstuk zetten. Anders maak je krassen op je plastic delen.
waar kan je zo'n opzetstuk kopen ? wat bedoel je precies ?
 
@Diezelke - Ik denk dat er een meubel-opzetstuk bedoeld word. Denk aan zoiets als...

=tbn%3AANd9GcRnFSTg0C7yqqIxq4Qb8axmFuyDMexlIt95gQWK-GsaksWwigR6kwzwQ3aV9OR1GVOss1t46VPI&usqp=CAc.jpg


Bij de meeste stofzuigers wordt zoiets wel meegeleverd.