• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn Mini Cooper , nu een S ( Anto)

Anto

Detailing addict
5 dec 2012
57
52
wat beeldjes van de Mini (uit 2002) :

IMG_1041plaatweg.webp

IMG_1053zpl.webp

deze foto's zijn van deze zomer , heb eens zoeen start setje van Meguairs kado gekregen ( GoldClass shampoo , clayen , ultimate compound en GoldClasscarnaubawax ) , wielen ingewaxt met een restje turtlewax ( nu wheelwax van PP aangeschaft) , had nog restje van AutoGlym voor de plastiek omranding ( nu ook nieuwe besteld) . En nu ik klant ben bij Carclean zullen er nog wel produkten volgen :)

Mini's.. Blijven heerlijke wagens. Ookal vinden velen het een vrouwen auto :)
Waar ik enorm tevreden over ben is het gebruik van D-LUX op de trims (plastic delen buitenkant) van de mini.
Dit vond ik altijd een pain in the *ss om mooi te houden.

We moeten echt eens gaan voor een BE meeting!

merci allemaal , jaja ben al aan het neuzen voor een volgende bestelling ( vermoedelijk volgend jaar een polijstmachine , en Meguaiers komt met iets uit om op de boormachine te plaatsen).

Nen Mini das ook een verslaving , als ge er iets aan verandert hebt zoekt ge al iets anders . Degenen die dit een vrouwenauto vinden laat ze eens een JCW temmen :-b

Rembo;307657 zei:
Zeg je nu dat vrouwen niet in jouw mini kunnen rijden? ;-)

neen neen hoor , men vrouwke vlamt daar ook mee hoor ( en soms te rap ) , en den onze is maar een gewone cooper ( was het maar een JCW ; ik ken trouwens een dame die rally rijdt met een Mini JCW en die doet dat nie slecht )

Gaat best hoor. Bij de aankoop van de Impreza WRX moest en zou mijn vriendin ook eens proefrijden. 't lukt alleen nog niet zonder big smile :-D

erikjeeh;307690 zei:
Gaat best hoor. Bij de aankoop van de Impreza WRX moest en zou mijn vriendin ook eens proefrijden. 't lukt alleen nog niet zonder big smile :-D

een wrx , das nie mis ( wie had er de grootste smile ?)

:-)^ , en al binnen ( morgen of donderdag eens foamen , en nog een monello vezeldoek erbij gekregen , top )

Welkom op het forum,

Eenmaal op het forum en de verslaving gaat pas echt beginnen.
Althans, zo ging/ gaat het bij mij. :lol

Groeten,
Guy

ondertussen al heel wat produkten laten leveren , idem als de Cooper die vervangen is door een zwarte Cooper S ( 184 paardjes) . Na levering direct de wielen ingewaxt . We kunnen weer poetsen .