• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mike met een Mercedes 250 E coupe

Mike-arnhem

Detailing rookie
6 dec 2011
5
0
Hallo Forum leden!

Mijn naam is Mike, ik woon in Arnhem en Mercedes zit in mijn bloed. Mijn opa reed 70 jaar geleden al Mercedes. Ik droomde er altijd van om zelf een Mercedes te kunnen kopen.

Ik was dan ook ontzettend blij toen ik 4 jaar geleden mijn eerste Mercedes W211 kon kopen. Een mooie zwarte, 280 cdi. Hij was drie maanden oud. Ik heb er fijne kilometers mee gereden. Ik verkocht haar dit jaar, in maart. Ik heb er erg veel spijt van.

Ik kocht namelijk een nieuwe 'E'. Een 250 coupe. Een mooie witte, briljant wit metallic, in de volksmond ook wit parelmoer genoemd. Ik was superblij toen ik de showroom uitreed. Helaas duurde de vreugde kort. Ik heb met deze auto een ernstig probleem van verkleuring die ik ook graag op dit forum met jullie wil delen.

Groet Mike

En foto's zeggen meer dan woorden!

In ieder geval welkom, en ik ben bang dat we jou wel kunnen helpen met je probleem. Let er wel op, dat je er een probleem bijkrijgt: het detailvirus!

Welkom op dit forum Mike !
Ik ben er van overtuigd dat je op dit forum voldoende informatie kunt vinden over de benodigde materialen (en hoe ze toe te verwerken) die je kunt aanschaffen bij Carclean.com om jou 3 ster weer in showroom conditie te brengen.