hoi,
dit is mijn eerste showke die eigenlijk de moeite is om te posten. Ik heb wel geen foto's buiten kunnen nemen wegens de regen dus is de licht kwaliteit niet superbe...
Ik heb zelf geen DAPpiedap dus had een collega van mij spontaan zijn hulp aangeboden om dat kraspaard onder handen te nemen.
Bij deze alle eer aan minieken met zijn DAP 500 (moeten we veel meer doen, is supertof met twee)
De polo is 14 jaar oud en je kon bijna de lak niet meer zien door de massa krassen, het was eigenlijk een onbegonnen werk maar een mooie uitdaging waar veel kon uit geleerd worden. We moesten ook niet voorzichtig zijn want slechter kon het al niet worden.
De stappen die we genomen hadden:
- gewassen met de twee emmer methode
- wielen en banden met APC 1/4
- kleien was nog maar 1 maand geleden dus hebben we overgeslaan
- 2 X Dappen met monello inizio
- dappen met monello mezzo
- black hole
- collinite 845 WAX
- de trims met meguiars trim restorer
- nxt generation glass cleaner met de mint merkin
Master Minie at work ^
ik in volle actie
hier zie je de wetlook goed
als het morgen droog weer is zal ik eens buiten wat foto's nemen van het totale plaatje als het klaar is
dit is mijn eerste showke die eigenlijk de moeite is om te posten. Ik heb wel geen foto's buiten kunnen nemen wegens de regen dus is de licht kwaliteit niet superbe...
Ik heb zelf geen DAPpiedap dus had een collega van mij spontaan zijn hulp aangeboden om dat kraspaard onder handen te nemen.
Bij deze alle eer aan minieken met zijn DAP 500 (moeten we veel meer doen, is supertof met twee)
De polo is 14 jaar oud en je kon bijna de lak niet meer zien door de massa krassen, het was eigenlijk een onbegonnen werk maar een mooie uitdaging waar veel kon uit geleerd worden. We moesten ook niet voorzichtig zijn want slechter kon het al niet worden.
De stappen die we genomen hadden:
- gewassen met de twee emmer methode
- wielen en banden met APC 1/4
- kleien was nog maar 1 maand geleden dus hebben we overgeslaan
- 2 X Dappen met monello inizio
- dappen met monello mezzo
- black hole
- collinite 845 WAX
- de trims met meguiars trim restorer
- nxt generation glass cleaner met de mint merkin
Master Minie at work ^
ik in volle actie
hier zie je de wetlook goed
als het morgen droog weer is zal ik eens buiten wat foto's nemen van het totale plaatje als het klaar is