• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Mini Cooper S Electric

Uit mijn mini-tijd herinner ik me nog dat het kunststof op de wielkasten en bij de dakantenne heel snel hun diepte verloren. Met Trim bleef het lange tijd goed.
Bij de voorbumper, rondom nummerplaat, kleurde het zwarte plastic naar blauw, maar daar hebben ze meen ik een coulanceregeling voor (gehad).
 
Welke Trim? Ikzelf gebruik Poorboys World Trim Restorer. Deze is bijna op dus eens kijken voor een goed alternatief. Al was ik hier best tevreden over. De wielkasten van de MINI kleuren wel erg vlot wit.

Afgelopen zaterdag was ik bij MINI, viel me op hoe bekrast jonge tweedehandse auto's zijn.
 
Ik las dat @nicknameless hier voor Gyeon Cancoat heeft gebruikt. Waarschijnlijk omdat hij dat had staan.

Zelf zou ik kiezen voor Gyeon Trim. Dan blijft het zeker mooi!

Prima verslag overigens, prettig en leerzaam om te lezen. Destijds vermoedelijk door de vakantie periode gemist.
 
Deze had ik gemist maar bij deze gespot. Deze week eens starten met mijn boodschappenlijst.
 
  • Leuk
Reactions: GeBas