• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Minimale temperatuur CanCoat aanbrengen.

unobarrenove

Detailing addict
6 aug 2010
66
65
Ik wil komende dagen Cancoat aanbrengen. Wie weet of en welke minimale temperatuur aanbrengen CanCoat is ?
Hoor graag . BVD
 
Scherm­afbeelding 2023-12-02 om 18.52.02.png
 
  • Leuk
Reactions: Zrobb en RoyR
Komende week lijkt mij niet erg geschikt om een coating aan te brengen.
Een wax kan al ellende geven bij dit soort temperaturen.
 
Ik heb gisteren nog een Cupra gedetailed, weliswaar in een loods (niet verwarmd) en dat was al afzien :joy:

Maar een coating zou ik zeker niet aanbrengen met deze temperaturen.. als het je eigen auto betreft; dan ben je simpelweg te laat ;)
 
  • Leuk
Reactions: RedCat en RoyR
Herkenbaar dat je het liefst de coating wil aanbrengen, maar met deze temperaturen is dat echt afgeraden. Soms doen quick detailers al moeilijk met temperaturen onder de 5 graden en hoge luchtvochtigheid.

Om de winter door te komen is het bij mij een altijd verdunde wetcoat geweest. Dan pak ik m in de zomer wel aan. Tenzij je natuurlijk een temperatuur gecontrolleerde ruimte hebt
 
  • Leuk
Reactions: RoyR