• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mitsubishi Lancer Evolution V GSR Full Detail 2013 Update

Mooi Man,

Die zwarte accenten maken het wel!

Die zwarte valve cover is ook heel erg mooi.
Wordt dat niet te heet, zo'n gedipte cover op je motor?

Tja dat met dat geld....
Ik heb nog 2 bumpers die in principe ooit eens herchroomd moeten worden......

Succes,

Rinke

Super bedankt voor de complimenten!
Nou die onderdelen verchromen was nog wel een klusje!
Zijn 11 stuks kleine onderdelen zoals war hitteschildjes en accuklem, denk daar ben ik zo'n 100-150 voor kwijt. Spul naar België opgestuurd en kreeg een offerte terug a 650 eu!! Dacht dat het een type foutje was!
Beetje verder zitten zoeken en kwam iemand tegen die het voor zichzelf deed en kwam op 100-125 eu uit. Ben inmiddels erg benieuwd naar het resultaat!

Dus die 2 bumpers zullen je ook wel een aantal honderd euro gaan kosten denk ik zo!

Erg mooi allemaal, vind alleen de zwarte deurhendels niet echt een vooruitgang. Die blijven in kleur toch mooier.

Nee jammer genoeg nog niet de Rocker Cover kunnen monteren...
Moet nog ff nieuwe pakkingen scoren en even wachten op wat beter weer, totaal niks in m'n garagebox dus ijskoud haha!

Die 2 foto's van hierboven toevallig in Breda gemaakt?

De flats komen me heel bekend voor.

Auto ziet er top uit:-)^

Kijk dat is in de buurt! Heb de Evo nooit zien rijden hier. Damn, toch maar als het weer wat beter word een mini-meet organiseren! :-D

Ja dat ding staat meer binnen dan buiten haha!
Staat altijd in een garagebox en komt er in de winter niet ui haha! Anders houdt ik geen bodemplaat over :P
Maar een mini-meet is altijd gezellig :D

Emiel866;316954 zei:
Super bedankt voor de complimenten!

Dus die 2 bumpers zullen je ook wel een aantal honderd euro gaan kosten denk ik zo!

ha, de laatste keer dat ik het vroeg (jaar of 2 geleden) werd mij verteld rekening te houden met 400-500 euro per stuk 8o 8-())
En ik heb relatief simpele bumpers.....

Dat met die kou in de garagebox ken ik.
De eerste 8 jaar verwend geweest met verwarmde garage met sanitair en uitgebreide gereedschapsset. Nu helaas koud garageboxje :'( met eigen gereedschapjes

Succes met de voortgang.

Rinke

falcongek;317150 zei:
ha, de laatste keer dat ik het vroeg (jaar of 2 geleden) werd mij verteld rekening te houden met 400-500 euro per stuk 8o 8-())
En ik heb relatief simpele bumpers.....

Dat met die kou in de garagebox ken ik.
De eerste 8 jaar verwend geweest met verwarmde garage met sanitair en uitgebreide gereedschapsset. Nu helaas koud garageboxje :'( met eigen gereedschapjes

Succes met de voortgang.

Rinke

Ik had echt nooit verwacht dat verchromen zooo duur zou zijn! Kun je daar geen nieuwe bumpers voor krijgen dan? Voor die prijs?
Ik zou het toch heerlijk vinden, een garage met verwarming en in ieder geval elektra! Nu elke keer met oplaadbare LED Werklampen en in de kou haha!

Ha Emiel,

Nieuwe bumpers zijn 300-400 dollar.
Dan komen er transportkosten bij, ze zijn oversized, dus extra duur.

Dan komt de overheid er nog eens overheen.
Mijn tapijtset was 7 jaar geleden in totaal 250 dollar, ook oversized. Daar kwam ruim 100 dollar verzendkosten bij. Over het totaal bedrag van tussen de 350 en 400 dollar rekende vadertje staat nog even 175 euro invoerrechten en btw...

Plus dat op het falcon forum niet zulke goede recenties zijn mbt de repop bumpers, maw origineel is beter.
Bovendien zit er een stukje familiegeschiedenis aan die bumpers: Eind jaren 60/begin jaren 70 heeft de originele eigenaar van de wagen een kleine aanrijding gehad met de mg van de oom van mijn vrouw.. volg je hem nog??

En electra en verlichting heb ik gelukkig wel, maar verwarming, tja als ik nu eens de 7 miljoen won..

Rinke