• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MK5 Golf GTI -update 24-06-2012

Een paar weken geleden op mijn auto een afneembare trekhaak gemonteerd en tevens mijn originele (ongespoten) achterbumper vervangen voor een gespoten achterbumper met trekhaak-klepje.

Hier een paar foto's van de montage:

Voor:
DSC00396.webp

DSC00397.webp

De achterbumper gedemonteerd:
DSC00399.webp

DSC00398.webp

DSC00403.webp

Ook nog even mijn uitlaat sierstukken gepolijst - staalwol fijn - korrel 1000 schuurpapier - 1500 - 2000, en afgemaakt met een cone incl. 3M polish fast cut

DSC00400.webp

DSC00402.webp

DSC00401.webp

Na:
DSC00404.webp

DSC00407.webp

DSC00405.webp

DSC00406.webp

Hele verbetering met die mee gespoten bumper! Blijft inderdaad een heerlijke auto, vooral de 3-deurs. Zie meestal een 5-deurs GTI, toch minder...

Blijf me ook verbazen over die sierstukken... Ongelofelijk hoe je die weer kunt opknappen, super mooi gedaan :-)^ !

Bedankt mannen!

Moet zeggen dat ik wel eens eerder begonnen ben aan de sierstukken, maar nog nooit met positief resultaat. Maar nu de bumper er toch vanaf ging kon ik er tenminste goed bij.
Nu zijn ze ook veel makkelijker bij te houden, volgens mij waren de sierstukken nog nooit gedaan .... even 7 jaar vuil eraf poetsen.

Ik was voor de achterbumper (kunststof) 75 euro kwijt, en bij de lokale spuiter 250 euro om hem helemaal op te laten schuren, filler & lak.