• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mobiel detailen

Detailmeestersommen

Detailing rookie
15 jul 2025
1
2
Goedemiddag enthousiastelingen over het mooie vak,

ik heb wat klanten in mijn omgeving die vrienden hebben gevraagd of ik ook hun auto's zou willen doen alleen wonen die verder weg. Nou vind ik dat natuurlijk hartstikke fijn dat mensen dit doen door de goede ervaringen die ik heb achtergelaten. Nou lijkt het mij ook tijd om dat te kunnen gaan doen maar hoe is dan de vraag.

Ik kan sowieso een werkbus regelen, alleen wat heb ik nodig in de zin van mobiel detailen wat anders zou zijn?
Ik zit namelijk met het probleem dat ik eigen water op locatie wil meenemen en dan misschien een wand hoge drukspuit vastmaken in mijn bus?

Ik vraag mij af wat voor mogelijkheden er zijn en er andere mensen goede ideeën hebben.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Welkom,

Hierbij een voorbeeld
Screenshot_20250715_190554_Gallery.webp

Voor pleziervaart is het heel normaal om een vloeistoftank op maat te gebruiken.
De meeste HD apparaten kunnen ook aanzuigen.
Voor het overige zal je per klant in de gemeentelijke APV moeten kijken waar je aan moet voldoen
Wat je op straat laat lopen is bedrijfswater en wordt als afval aangemerkt.
Alleen bij een eigen erf van een particulier kan je daaraan ontkomen.

• Leuk
Reacties: Cordoba