• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mobiele versie?

IbizaSigno

Detailing guru
26 okt 2010
5.546
115
Wilde net inloggen op het forum via mijn ipad. Zie ik een mobiele versie, erg mooi voor wat ik er van heb kunnen zien. Als ik inlog gaat de mobiele site over in de reguliere weergave. Klopt dit?
Vooralsnog ziet het mobiele deel er tof uit! :-)^

ingelogd en de mobiele site:

SAM_0606_zps2670035f.webp

Heb het gevonden denk ik,... Echter nu is het op de laptop, ook als "Carclean Mobile"

Onder profiel bewerken - Forum instellingen:

Echter wanneer dit is ingesteld en opgeslagen is zowel op Os-X en IOS hetzelfde,...

Edit:

Eronder in je profiel is nog een vinkje wat je kunt aanvinken waarbij staat "gebruik mobiel forum thema"

Nu is het op mijn ipad als iphone mobiel, en op Os-X gewoon normaal.

Alleen heb nergens een button staan linksonder met "bekijk mobiel of volledig"

4a5ad4476b912e83f08b8a2784d4c11b_zps8a284062.webp

Correct!

Maar dan moet dat "vinkje" wel ingesteld staan, anders werkt die "wissel" niet zie ik net!

Ook is er trouwens een verschil nog waarneembaar.

Bij het zoeken op een Os-X windows vind je dat "vinkje" niet in je "bewerk profiel"

Wel op je mobiele apparaat. Dan staat die er tussen.

Alleen jammer dat er onderschriften zijn die te lang zijn bij de mobiele versie.

Voor de rest ziet het er top uit!:cool

Hebben jullie het probleem ook met toetsenbord dat over het invoerveld/tekstvlak schuift? iOS.

Met Android gaat het wel goed