• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Moet jij soms opnieuw inloggen?

We hebben vernomen dat sommige gebruikers opnieuw in moeten loggen eens in de zoveel tijd, zelfs als

• Nee, ik ben gewoon nog ingelogd als ik het forum bezoek.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, soms vergeet het forum mij en log ik opnieuw in.

• Niet meer, het forum vergat mij eerst, maar ik blijf nu netjes ingelogd.

• Totaal aantal stemmers
    1
Een tijdje terug moest ik bij ieder bezoek op de iPhone en iPad opnieuw inloggen, en op de Mac heel af en toe ook. Dit begon ik zo irritant te vinden dat ik het forum eigenlijk alleen nog op de computer bekeek, maar naar aanleiding van dit topic ben ik het topic weer op de iPad gaan bekijken, en tot nu toe heb ik nog niet opnieuw hoeven inloggen. Ik gebruik trouwens steeds de nieuwste software versie voor alles.

Dat doe ik altijd Tim, één PC op windows 7 en als browser Google Chrome.
Ik open dan met één klik 7 verschillende startpagina's (tabbladen) tegelijk en dat zijn allemaal fora waaraan ik deelneem.
Dit is eigenlijk de enige waar ik af en toe uitgelogd ben, bij de rest blijf ik keurig ingelogd.

op mn laptop en pc hoef ik nooit in te loggen, op me mobiel wel maar ik typ de a in en alles komt al naar voren dus voor mij niet hinderlijk!

Ik zag wel dat ik ondertussen een Chrome update heb gehad en dat dat tevens op dezelfde dag is geweest alsdat ik plots uitgelogd was.
Zou dan aan de VBulletin versie moeten liggen, want bij het AD en DW forum heb ik geen last en die draaien met andere versies.