• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na elk bezoek opnieuw inloggen

Wiebezwartecorsa

Detailing addict
24 sep 2017
38
53
51
Drenthe
ik met na elk bezoek ,op dit leuke forum , steeds opnieuw inloggen. Ook als ik blijf aangemeld aanvink. Is daar niets aan te doen? Erg lastig . Login met iphone
 
Nog nooit gehad, niet met diverse iPhone’s of mat Mac of Windows PC.
Ik gebruik wel altijd Google Chrome...misschien kun je dat eens proberen?
 
  • Leuk
Reactions: Wiebezwartecorsa
Misschien je cookies eens legen? Dan even opnieuw inloggen met het vinkje aangevinkt?

(Moet je je ook opnieuw aanmelden op eventuele andere websites) maar hé, apple heeft zo'n heel handige wachtwoord onthoud functie :innocent:
 
Herken het probleem niet op windows, mac, iPhone of iPad, safari, IE, Chrome en Tapatalk.

Check nog wel even of je niet inPrivate / Prive / incognito aan hebt staan/aanhet surfen bent. Dan onthoud ie het niet idd.
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Mooi houden zo! Ik ga altijd op safari met m’n iPad over het water en de iPhone in de hand (voor noodgevallen)

Want mocht je te maken krijgen met een irritante windhows kunnen ze je altijd nog komen redden!

En Android kan ik ook niet mee omgaan :D
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973