• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Momentsleutel, krik en assensteunen bij Lidl

Placemaster

Detailing addict
23 okt 2013
13
60
51
Zag zojuist dat ze bij de Lidl vanaf a.s. maandag weer de bekende aanbieding van een momentsleutel (€18,99), een hydraulische krik (€22,99) en een set assensteunen (€11,99) hebben.
In een test komt de momentsleutel er goed uit (zeker met de prijs in het achterhoofd).
Ik ga maandag even een setje halen.
Kan ik eindelijk de velgen eens een mooie beurt geven :).
Ook voor het wisselen van de winter -> zomerbandjes en terug is het altijd handig.
 
Momentsleutel als deze is voor af en toe de velgen meer dan genoeg Ik heb hem zelf ook, voor dat doel. Krik en assteunen zijn ook voor af en toe Dus zeker niet om te gebruiken als je zelf onder de auto moet Dan zou ik altijd vaste steunen gebruiken met overcapaciteit qua draagkracht
 
Ik heb de momentsleutel en de krik al 3 jaren. Een setje assteunen heb bij de halfords gehaald. maar deze lijken qua specs erg veel op die van de Lidl.

In totaal denk ik dat ik de set 7x gebruikt heb. Winter zomer wissel en 1x voor schoonmaak. Alles werkt nog prima en er is nog niks gebroken, ik denk dat ik er nog jaren mee vooruit kan. Zoals RedCat hierboven: Voor af en toe meer dan genoeg.
 
Leuke set. Ga alleen niet proberen om met de momentsleutel vastzittende bouten los te draaien. Ik heb op die manier de mijne om zeep geholpen. De nieuwe die ik daarna heb gekocht gebruik ik alleen nog voor het vastzetten van de velgen. En uiteraard na gebruik weer even op 0 draaien.
 
Ik ben vanmiddag vast even geweest en heb ze al thuis :). Voordeel dat de winkels tegenwoordig ook op zondag open zijn.

De set ga ik ook alleen maar incidenteel gebruiken, keer velgen schoonmaken of wielwissel. Daarvoor voldoet het zeker.
 
Krik gebruik ik voor de zomer/winterwissel. De momentsleutel enkel alleen voor t vastzetten. Met beide al jaren geen klachten. Vwb het terug naar 0 draaien weet ik bij toeval ook pas sinds kort. Tapatalk via mijn  iPhone