• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Acquafobia na 845, heeft het zin?

Uhmazing

Detailing trainee
30 aug 2022
19
42
Hallo allemaal,

Recent heb ik mijn auto in de Collinite 845 gezet.
Heeft het dan zin om een product zoals de Monello Acquafobia erboven op te gebruiken?
Of is de 845 voldoende en kan ik het beste wachten tot deze (bijna) is uitgewerkt en vervolgens weer opnieuw waxen?

Dezelfde vraag geldt voor de ruiten. Die moet ik nog gaan doen met de Glaco Compound en Glaco Ultra. Heeft het daarna zin om de Acquafobia ernaast nog te gebruiken?

Alvast bedankt!

Je kan altijd een product over de 845 heen aanbrengen.
De 845 laat op zichzelf al een mooie beading zien, dus daar hoef je het niet voor te doen.

Zelf ben ik geen voorstander van een Aquafobia/wetcoat achtig product op mijn (voor)raam in verband met vlekken en wazen.
De coating doet bij mij meer dan prima zijn werk en ik heb dat dan ook niet nodig.

• Leuk
Reacties: Uhmazing en RedCat
Het ligt ook maar net aan wat je wil bereiken met een extra laag. Als je bijvoorbeeld aan het begin van de winterperiode zit, waren er vroeger veel meer mensen die verschillende beschermlagen stapelden om zo de winter door te komen. Tegenwoordig gebruiken veel mensen coatings en is dat niet meer zo nodig.

• Leuk
Reacties: Uhmazing