• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello aquafobia

Zo dan, een aantal sprays per paneel doe ik ook, maar dan ben ik misschien de helft kwijt van wat jij verbruikt. :p

Bij wetcoats is het ook goed om handig af te spuiten. Zo spuit je het product over het gehele paneel door bijv. van onder naar boven te spuiten of bijv. bij het laagste punt van de motorkap naar boven spuiten, etc. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Rob Holthuijsen
Motorkap is bij mij drie pufjes (links, midden en rechts) allemaal redelijk bovenin en dan vanaf het raam naar beneden en naar zijkanten afspuiten met de HD.
Deur is 1 pufje en afspuiten HD boven-beneden of links-rechts.

Ik doe wel eventjes met 500ml, denk gevoelsmatig een auto of vier toch wel.
 
  • Leuk
Reactions: Rob Holthuijsen
Om hier even een aanvullende vraag te stellen, heeft het meerwaarde om acquafobia te gebruiken nadat ik zaterdag de auto met blackhole en collinite 845 heb vertroeteld?
 
Ik zou dat nu nog niet gebruiken. Maar pas als je het gevoel hebt dat je waxlaag minder wordt.

Zie er dan nu ook niet de meerwaarde van.
 
Gaan we dat doen. Auto stond ook in de zon dus dat gaat m dan sowieso niet worden