• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello maestro

themnjo

Detailing guru
7 jun 2015
91
110
43
Zoetermeer
Goedendag,

ben aan het twijfelen voor een monello maestro. Al wat over gelezen enzo graag jullie ervaringen horen, Het mooiste zou zijn als er iemand omgeving Zoetermeer (stukje rijden vindt ik niet erg) woont waar ik de monello maestro in werking kan zien en of kan proberen?

# niet geschoten is altijd mis

groeten,

menno
 
  • Leuk
Reactions: Drapu
Doet wat de tekst in de webshop aangeeft
Werkt het best op een lak die in bescherming staat
Als de bescherming minder wordt blijven er soms wat heel fijne druppels achter
 
  • Leuk
Reactions: themnjo
Ik kan beamen dat de Maestro het beste werkt bij een auto die goed in de bescherming staat (wax of coating)

Daarnaast is het een verademing bij spiegels, grilles en andere onderdelen aan de auto waar veel water achterblijft... ik persoonlijk vind het op detailinggebied een van de betere aankopen sinds tijden !
 
  • Leuk
Reactions: themnjo en RoyR
Ben erg tevreden met de Maestro. Als een auto geen goede bescherming heeft of de auto niet met open slang is afgespoeld dan haal ik met een droogdoek het meeste water van het dak, motorkap en deuren en blaas daarna de rest droog met een kleine droogdoek erbij. Werkt voor mij perfect, heel rust gevend ook.

Je ziet ze ook bijna niet tweedehands te koop, voor mij een teken dan hij prima bevalt bij degene die hem hebben.
 
  • Leuk
Reactions: themnjo