Hallo allen ...
Aangezien mijn polish bijna op begint te raken na een aantal keer een auto gepolijst te hebben ....
Vroeg ik mij af wat jullie beter vinden?
De Monello lijn of de Poorboys lijn?
Ik heb een Fiat Bravo uit 1997, die op zich heel goed in de lak staat.
Is 2x eerder gepolijst ...
Maar ik heb toen de DAP500 met het Monello pakket gekocht (De Mezzo en de Finale)
Maar ik heb niet helemaal het idee dat ik alle swirls er perfect uit krijg ...
Qua Pads heb ik de Lake Country/Monello Pads :
Orange, White, Light Green en Concorso Gold voor een evt sealant / wax
Maar waxen doe ik eigenlijk altijd met de hand met PB's Natty's Blue (die overigens een beetje begint te brokkelen na 1 a 1,5 maand)
Maar aangezien ik dus nieuwe wou bestellen en de swirls er dus niet helemaal uit krijg (naar mijn zin)
heb ik dus de vraag ... zou ik nog de Inizio Forza bijbestellen om het daarmee de eerste hit te proberen?
Maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de PB Lijn ...
Dan zou ik voor de SSR3, SSR2 en SSR1 gaan ...
Welke heeft jullie voorkeur?
Hier even een foto van mijn auto na Mezzo (op orange, daarna op wit) en Finale (op light green)
en een foto van de motorkap van mijn vaders BMW (die te koop staat) met dezelfde combinatie ...
Resultaat is hier nog lang niet naar mijn zin van de BMW maar staat te koop dus was alleen even een opknapbeurtje, zoals de bestuurderskant was het)
Moet er wel even bij vermelden dat dit de allereerste waterdragende lak van BMW is, wat in mijn ogen echt gigantische *piepppp* lak is
Zoals jullie misschien wel op de 2 pads kunnen zien 8-())
Aangezien mijn polish bijna op begint te raken na een aantal keer een auto gepolijst te hebben ....
Vroeg ik mij af wat jullie beter vinden?
De Monello lijn of de Poorboys lijn?
Ik heb een Fiat Bravo uit 1997, die op zich heel goed in de lak staat.
Is 2x eerder gepolijst ...
Maar ik heb toen de DAP500 met het Monello pakket gekocht (De Mezzo en de Finale)
Maar ik heb niet helemaal het idee dat ik alle swirls er perfect uit krijg ...
Qua Pads heb ik de Lake Country/Monello Pads :
Orange, White, Light Green en Concorso Gold voor een evt sealant / wax
Maar waxen doe ik eigenlijk altijd met de hand met PB's Natty's Blue (die overigens een beetje begint te brokkelen na 1 a 1,5 maand)
Maar aangezien ik dus nieuwe wou bestellen en de swirls er dus niet helemaal uit krijg (naar mijn zin)
heb ik dus de vraag ... zou ik nog de Inizio Forza bijbestellen om het daarmee de eerste hit te proberen?
Maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de PB Lijn ...
Dan zou ik voor de SSR3, SSR2 en SSR1 gaan ...
Welke heeft jullie voorkeur?
Hier even een foto van mijn auto na Mezzo (op orange, daarna op wit) en Finale (op light green)
en een foto van de motorkap van mijn vaders BMW (die te koop staat) met dezelfde combinatie ...
Resultaat is hier nog lang niet naar mijn zin van de BMW maar staat te koop dus was alleen even een opknapbeurtje, zoals de bestuurderskant was het)
Moet er wel even bij vermelden dat dit de allereerste waterdragende lak van BMW is, wat in mijn ogen echt gigantische *piepppp* lak is
Zoals jullie misschien wel op de 2 pads kunnen zien 8-())