• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=7957]@DetaiLeo[/USER] - Ah, je hebt dus de 4% aangehouden. 720ml in een liter-foamfles klinkt inderdaad wel erg gulzig. Als ik dat bij mij doorreken, dan kom ik op zo'n;

55ml - 200 totaal. (2% PIR)

110ml - 400ml totaal. (2% PIR)

220ml - 800ml totaal. (2% PIR)

275ml - 1000ml totaal. (2% PIR)

Bij een liter-foamfles zit ik bij een PIR van 4% op zo'n 550ml. Dan heb ik wel de mengkraan helemaal naar de '' - '' en dus maximaal product uit de foamfles.

Wel grappig, als ik jouw setup zou hebben, dan zou ik de Touchless bijna puur in een Lancia 1.0 fles kunnen doen en die 4% PIR kunnen halen. :P Maar dan moet ik gaan klooien met de mengkraan om het precies goed te krijgen.

[USER=7559]@Tornante[/USER] - Het lijkt mij dat de hevelwerking van de foamfles (het leegzuigen van de fles) altijd hetzelfde is. Dus zolang er geen vacuüm of (valse) lucht wordt aangezogen, zuigt hij altijd even hard.