• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Raffini Inizio polijstmiddel verdwenen uit de webshop?

MDC

Detailing rookie
9 sep 2009
87
0
Ik heb de Mezzo en de Finale , nou wou ik een stapje zwaarder polijstmiddel bestellen en zie ik hem er niet meer tussen staan ,

Ben ik nu gek of is deze uit het assortiment ?

Ik zie alleen dit setje :

101779 Raffini Finale Finishing Polish - 1000ml - Cut 2/5 Gloss 5/5
101576 Raffini Finale Finishing Polish - 500ml - Cut 2/5 Gloss 5/5
101778 Raffini Mezzo Polish - 1000ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5 €
101575 Raffini Mezzo Polish - 500ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5

die had ik niet gevonden idd ,

zoek dan eigenlijk de gewone inizio , deze is ineens wel erg "grof"

101852 Monello - Raffini Inizio Forza Compound - 500ml - Cut 6/5 Gloss 2.5/5
De gewone Inizio is niet langer in het aanbod, aangezien deze gewoon beter is.

Klopt, we hebben lang de normale Inizio aangeboden naast de Inizio Forza, maar eigenlijk is de Forza altijd beter (muv het spetteren, want Forza spettert veel meer dan de normale Inizio).

Door te varieren met pads, kun je minder cutting bewerkstelligen, Forza is dus Inizio met een overdrive. ;)

johnwoo zei:
Had ik ook al last van :) Tips om dit te voorkomen? Geeft nogal wat residu en daar houden wij niet van :|~*

ik benevel mijn pad eerst met wat Spray & Wipe : product smeert dan beter uit en heb de indruk dat er ook minder residu (stof) is

Van zodra ik klaar ben met polijsten spoel ik de wagen zowiezo af, om alle stofresten te verwijderen.