• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello Thick Mitt

Avenger012;n421984 zei:
Hmm bedankt voor deze info ... ik ga voor de MM incredimitt.... ;)
Maar uhmm... achter een paar maanden zal waarschijnlijk de thick mitt ook in de collectie liggen :D

Mocht de MM niet bevallen, dan wil ik hem wel ruilen tegen een ZGAN thick mitt. Die ligt in de kast niks te doen ;)
 
vandaag de thick mitt aangeschaft nou vandaag, net want kom er net andaan
ga gelijk proberen want wil het nu zelf weten ook
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Nee, paar keer geprobeerd mee te wassen, maar ik kan er totaal niet aan wennen hoor,...

Echt niet mijn ding, maar vind de gewone mitt nu wel vrij klein,... Misschien is een variant als een Medium mitt iets?

Inderdaad een mooie trofee voor in de kast, zo lijkt die tenminste gevuld.
 
Het verschil tussen de "gewone" en Thick is idd erg groot. Voor de verkoop zou een tussenliggende ook goed kunnen zijn ;)
Ik zou hem dan blindelings bestellen:-D
 
Ik vind de thick mitt erg fijn.
dat hij iets wat tegendruk geeft bij het wassen vind ik niet zo erg, dit helpt mij rustig de auto te wassen en de mitt zijn werk te laten doen.

bij de incredimitt ben ik geneigd om harder te drukken doordat deze over de lak 'vliegt' ipv glijd.

maarja zoveel mensen zoveel wensen.

wel merk ik veel verschil in gebruikte shampoo,
gyeon bathe + gaat redelijk stroev,
autoglym bodywork conditioner gaat gemiddeld,
en met CC honeydew ging het heel soepel.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Je kan je bericht gewoon wijzigen hoor ;)

ik heb beide mitt's... Maar ik zweer echt bij de dikke!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Zo ik heb gisteren me auto gewassen met de monello thick mitt
ik vind dat zogenoemde stroeve wel fijn
geeft mij het gevoel dat die er veel meer vuil afhaald en het is nou ook weer zo stroef dat je echt kracht moet zetten om de mitt over je lak te krijgen.

als shampoo heb ik poorboys gebruikt, de super slick and wax.

erg fijne shampoo ook die goed schoonmaakt, had hem nog niet gebruikt
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Kan het zo zijn dat de Thick Mitt wat minder goed werkt op erg vervuilde auto's dan de normale? Auto heeft een week naast een drukke weg gestaan en was aan 1 kant erg vuil. Denk aan zwarte teer plekjes, verkeersvuil e.d. ... auto was enkel afgespoten in de wasbox (waarschijnlijk niet voldoende)
 
Lijkt mij van niet, in mijn ervaring. Om aangekoekt vuil er af te krabben is ie niet geschikt, maar dat wil je ook niet lijkt me.
Voor teer & plakkerig vervuiling bestaan er allerlei middeltjes.
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Het viel mij op dat de normale mitt gemakkelijker het vuil weg kreeg dan de thick mitt.