• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Soepergrover zei:
Ik wacht eigenlijk op het nieuwste item dat Tim kort heeft laten zien bij DAP workshop III.
Hiermee kunnen al je pads en polijstmiddelen wel in het cilindrisch archief.

HIer een sneak preview:

180px-Urethane_sponge2.jpg



meuh

Je maakt het wel heel spannend...
 
Thegame1512 zei:
Ff offtopic!

Hoe krijg ik de bovengenoemde nieuwsbrief!?!

In je persoonlijke instellingen van de webshop (niet van het forum) kun je een aantal opties aanvinken. Deze staan onderaan het kopje 'Instellingen voor Carclean.com'. Dan krijg je de nieuwsbrief per e-mail.


Thegame1512 zei:
@Soepergrover

Dat is een schuursponsje.........

:cool: Was een geintje aan het begin van DAP workshop III.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
stimpy68 zei:
Monello is gewoon een huismerk van CC en het zijn bekende detailmerken in een andere verpakking, zoals zoveel grote bedrijven doen die een huismerk hebben. Monello kan dus van alles zijn : LCC, Dodojuice ga zo maar door. Alle goede producten dus straks van 1 merk: Monello! :ja

Er zal wel geen lijstje van komen met wat wat is, want dan verkoopt het orginele product niet meer (ligt ook aan de prijs)
 
Jeroen zei:
Monello polijstmiddelen in 3 gradaties

Carclean.com heeft een bekende Duitse fabrikant van polijstmiddelen opdracht gegeven voor het produceren van hoogwaardige polijstmiddelen. Deze polijstmiddelen zullen toegevoegd gaan worden aan het gamma van Monello, ons nieuwe detailers merk. De polijstmiddelen zijn te verwerken met de hand, roterende machine en natuurlijk met onze DAP500. De polijstmiddelen worden
geleverd in drie gradaties (500ml):

Compounding (cuttingfactor 5/5): €13,99
Polishing (cuttingfactor 3,5/5): €15,99
Finishing (cuttingfactor 2/5) : €17,99

Deze polijstmiddelen zijn geschikt voor elke lak, zelfs de hedendaagse krasvaste en keramische lakken!

Wanneer komen de Monello polijstmiddelen nu eigenlijk precies?
 
Ik moet zeggen dat ik de naam wel heel leuk gevonden vind.
Stukje zelfreflectie Tim? w^^w

Succes met het inpakken van doosjes van 3 komende weken, het halve forum zal ze wel bestellen uit nieuwsgierigheid :roll
 
Jij hebt de vertraling opgezocht :-D

Het zou zomaar kunnen dat het zelfreflectie is, ik ben daar altijd wel voor. Maar in dit geval gaan de credits van de naam naar Bert! :ja
 
Dat ziet er echt goed (maar ook wel exclusief :) ) uit!
Ben errug benieuwd wanneer ze komen.
Hopelijk binnen enkele weken (dan kan ik ze als verjaardagskado vragen :party: )
 
@Soepergrover: Thanx!!
Had de posts van vandaag, van dat topic dus nog niet gelezen :schaam :schaam ....maar nu wel ;)
 
Zeg Tim, wat wel leuk is om te weten is hoe je tot die naam ben gekomen.
Het verhaal er achter dus.
 
Even een vraag aan de Carclean crew:
Zullen de Monello polijstproducten in de toekomst worden aangeboden icm met de DAP als starterspakket?
Deze zou dan tov het huidige starterspakket (met PB SSR) wel enkele voordelen hebben. Beginners hebben dan meteen producten waar ze in principe alle lakken mee kunnen behandelen.

Zou wel mooi zijn lijkt me.. kan ik daar ook van mee profiteren!

groetjes Jan
 
Er komt binnenkort ook een DAP500 - Monello Pakket. Prijs en introductie nog niet bekend, maar waarschijnlijk direct bij aankomst van de nieuwe versie van de DAP500.