• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Hey, Cento....q.s.tt.........je hebt helemaal gelijk. Voor jou Alfa, die uiteraard in onberispelijke staat zal verkeren is Inizio echt niet nodig ! Beginnen met Mezzo en een kalme pad (groen of wit) daarna afbouwen. De Inizio is natuurlijk onderdeel van het trio ! Echter alleen gebruiken bij slechte stukken en/of spotrepairs. En.......altijd even een testspot !
 
ik heb op de alfa toch wel een hit inizio gebruikt op light wool op het dak:-"
dak is waarschijnlijk nooit meegenomen, en zaten allemaal verkleur vlekken in (om over de in ge-etste birdshit te zwijgen)

inizio is heel fijn spul hoor, heeft veel power, en laat weinig sporen achter.

wel vind inizio het lekker om een grovve pad te krijgen vind ik
 
scenic zei:
Hey, Cento....q.s.tt.........j jou Alfa, die uiteraard in onberispelijke staat zal verkeren is

Helaas valt dat wel mee hoor.... Kindererijke buurt parkeerterreinen bij albert heijn je kent ze wel.


aron147 zei:
ik heb op de alfa toch wel een hit inizio gebruikt op light wool op het dak:-"

Mijn Bella wordt in november pas 2... en is altijd flink in de wax gehouden. dat kan ook nog iets schelen
 
Op een ander forum werd er gezocht naar een 5.5" wollen padje, dus ik heb deze foto's gemaakt:

Een tweetal foto's van de 5.5" Monello Foamed Wool pad op een 125mm steunplaat:

55foamed1.jpg

55foamed2.jpg


https://www.Carclean.com/product/Monello/Foamed_Wool_55_inch_Cutting_Pad_101648
 
Zag ze vorige week al liggen. Ziet er goed uit :cool:
Dit zal een stuk prettiger werken met een DAP. Vind persoonlijk de 6.5 inch net te groot
 
Wij zijn trouwens hard bezig om een mooie pot op maat te laten maken voor de eerste Monello wax, die op haar beurt weer speciaal op maat gemaakt wordt door Dodo Juice. :ja

More to come! :party:
 
"Mooie pot op maat"

Klinkt wel heel leuk!

Welke richting kwa wax mogen/kunnen we al gaan opdenken? :grinning:

Mijn idee: Geen harde wax (kan ik helemaal niet mee omgaan) en iets in de Italiaanse Flair + hij moet heel lekker ruiken :-"

En misschien meer geschikt als "algemene" wax voor bijna alle kleuren auto's.
 
Binnenkort staat monello wereldwijd in de schappen als het zo doorgaat. Goed bezig :cool:

Al plannen om een hele lijn op te zetten? (sealent's, glaze enz) Of is dat nog topgeheim?

Gr.
Vincent
 
Jeroen zei:
"Mooie pot op maat"

Welke richting kwa wax mogen/kunnen we al gaan opdenken? :grinning:

Mijn idee: Geen harde wax (kan ik helemaal niet mee omgaan) en iets in de Italiaanse Flair + hij moet heel lekker ruiken :-"

En misschien meer geschikt als "algemene" wax voor bijna alle kleuren auto's.

De ontwikkeling is nog in een pril stadium, maar denk aan een neutrale wax met een passende geur, makkelijk verwerkbaar en een goede beading. De kans is groot dat het een hybride wax gaat worden.

Tot zover. :star
 
1e kwartaal 2010 of nog later te bestellen ?
Niet dat veel uitmaakt, als jullie maar opschieten :)

P.s.bij dezen wil ik me alvast opgeven voor de hoge hoed / 10 testers van deze "waxo italiano"
 
Tim zei:
De ontwikkeling is nog in een pril stadium, maar denk aan een neutrale wax met een passende geur, makkelijk verwerkbaar en een goede beading. De kans is groot dat het een hybride wax gaat worden.

Tot zover. :star


Monello Lucentezza, in Pasta vorm uiteraard ! :D