• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Tim ,je blijft ons verbazen. Geweldig idee en zet al maar een potje voor me aan de kant :)^
 
De Monello Hybride wax word gemaakt door Dodo Juice.
Moeten we dan denken aan de Dodo Juice-Blue Velvet Pro in een Monello potje of is het een totaal andere wax?
 
@Tim.
Je beschrijft het ontwikkelen van een mooie pot. Bedoel je daar ook mee dat deze post plezierig groot van formaat zal zijn, waardoor je er makkelijk met je pad een lik uit kunt halen?
 
Wat is grofweg de tijd die nodig is voordat deze wax in de winkel staat? Is dat een kwestie van een paar maanden of wordt dit pas iets voor de tweede helft van 2010?
 
Tim,.ik voel een prijsvraag aankomen;) verzin een naam voor de nieuwe monella wax en win ........... :D
 
flinke schop van dit topic.... (naar aanleiding van een ander topic :idee)
nog vooruitgang van de wax? :ja
 
Dan nog maar eens een klein schopje.
Ik had het vandaag nog met een ander forumlid over de Monello wax.

Ligt de introductie hiervan nog een beetje op koers of is een en ander op een lager pitje gezet vanwege de nieuwbouw?
 
Bij de Opening di Grande krijgen de eerste 1000 die over de drempel stappen een sample van de Monello-wax heeft een duiveltje in mijn oor gefluisterd]d~^