• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Komt er eigenlijk nog een Paasactie? Weet dat Monello en Pasen niet rijmt (verras me vooral...), maar kan me herinneren dat daarover wel eens iets is aangekondigd door onze grote voorganger, waarop toen allerlei ludieke nieuwe acties door de forummers werden verzonnen.
 
RedCat zei:
... visioenen van heel veel detailwerk ...... :D

Road_Train_Australia.jpg


Hans

Ik wil die best detailen,als ik de inhoud van alle tanks krijg als ze vol zitten met 95 !:ja :party: :D
 
Ik zeg:

1 vrachtwagen kost een week van 14 uur per dag.

Dit is dus ongeveer een maandje werk....


Damn, dan ben ik detailen echt zat,

20 dagen van 14 uur.....

Dan koop ik wel 95 of ga ik lopen naar me werk!
 
Hoi allemaal, ik heb een klein vraagje.
Ik zou graag een aantal 6 inch Kompressor pads aanschaffen, maar ik vraag me af of deze wel passen op mijn backing plate. Het is namelijk zo dat de backing plate van mijn Festool iets groter is als die van de Dap. Vandaar mijn vraag: Gaat een backing plate van ongeveer 130 mm (tegenover 125mm bij de Dap) passen op een 6 inch Kompressor pad?
Heb namelijk geen idee hoe dik de rand is naar het dieperliggende gedeelte, anders zou ik het zelf uitrekenen. Alvast bedankt!
 
6" kompressors hebben GEEN dieper liggend gedeelte..!
oftewel, die 2.5mm zal niet zo gek veel uitmaken lijkt mij...? :weetniet
 
Tim zei:
Het hangt op het ontwerp van de pot, planning is helaas nog niet definitief.


Ik hoop wel op een heerlijk riekende carnauba wax waarmee het een feestje wordt om het te gebruiken volgens goed Italiaans recept.
 
ivo's zei:
6" kompressors hebben GEEN dieper liggend gedeelte..!
oftewel, die 2.5mm zal niet zo gek veel uitmaken lijkt mij...? :weetniet

Ah, dat wist ik niet! Dan maakt het inderdaad niet veel uit, thanks!
 
Blijkbaar nog niet Soepergrover,

Ze staan immers nog niet online in de webshop.
Ik wilde de kit bestellen maar ik wacht wel op de liter verpakking. :ja
De kit wordt samen met Mezzo halve liter verwacht op 06-05-2010, dus wellicht komen dan de liter verpakkingen ook wel mee. :weetniet