• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Vraag over de Monello pads voor de dap. Mijn oranje pad wordt nu in het midden minder stevig, en vanaf de zijkant gezien, is hij daar iets naar binnen getrokken. Betekend dit dat hij op is, of op aan het raken is ?

Komt de grootverpakking, 1 liter, Monello Mezzo nog terug in het assortiment?

Ik mis deze in de wepsjop namelijk en aangezien ik fan ben van grootverpakkingen....

Iets met raad en voorraad :-"

@Rabies, dat is mogelijk, maar kijk eens of de velcro in het midden los is, dan is hij te warm geworden denk ik. De pad vervangen we dan voor je.

@Nicknameless Voorlopig komen er geen literverpakkingen meer in het assortiment. De omloopsnelheid is hiervan net even te langzaam.

Hoe zit het eigenlijk met de voucher voor de huidige eigenaren van de Ibrido wax?

Die zou verstrekt worden (ergens) in Maart?

webshop zei:
Bovendien krijg je in de maand maart bij aanschaf van een Limited Edition Ibrido een kortingsvoucher van 25%, geldig op de aanschaf van Ibrido in de kunststof pot. Deze voucher kan tot het einde van 2012 verzilverd worden. Hiermee is de normale versie van Ibrido aan te schaffen voor maar € 67,50!

Kan zo gauw de mail niet meer vinden.

nicknameless zei:
Hoe zit het eigenlijk met de voucher voor de huidige eigenaren van de Ibrido wax?

Die zou verstrekt worden (ergens) in Maart?

Kan zo gauw de mail niet meer vinden.

Hier ben ik ook benieud naar.
De aluminium pot gaat nl. erg hard en kan wel een aanvulling gebruiken.

Greetz Rob

Loopt wat mij betreft geen bloed uit hoor. Maar snap bovenstaande reacties wel.
Ik zeg altijd maar: Wat in het vat zit, verzuurt niet.

Edit:
Wel jammer van de liter verpakkingen. Ben net als NickNameless een fan van die grotere verpakkingen.

Hallo ik heb een vraagje als ik het allemaal goed lees is de mezzo en de finale allebei polijst en moet daarna nog een glaze en wax overheen toch?

Het zijn beide inderdaad polijstmiddelen.
Een glaze is niet verplicht, maar wax/sealant als bescherming is inderdaad wel verstandig.

Ik doe dit even via hier aangezien ik hier netjes een foto kan bijvoegen.

Ik gebruik al een tijd de producten van Monello en dat worden er alleen maar meer aangezien het gewoon topproducten zijn!
Nou loop ik wel telkens tegen hetzelfde probleem aan.

Ik ben al toe aan mijn vierde (!) cutting pad omdat telkens als ik ongeveer op de helft van de auto ben met inizio, ik ineens de inizio zie verstoffen,
als ik dan stop met polijsten is mijn pad aan de velcrokant loeiheet en het velcro los van de achterkant van de pad, op het velcro lijkt het of er in het midden geen lijm zit en mijn vermoeden is dat door de wrijving tussen de pad en het velcro warmte ontstaat en hierdoor de lijmlaag aan de zijkanten ook los laat.

Fototje ter illustratie van mijn verhaal:
Foto-WAD3ZIC6.webp

De eerste pad met dit probleem heb ik weggegooid uit veronderstelling dat ik zelf iets fout deed, de tweede heb ik bewaard voor als het probleem zich nog eens zou voordoen.

Doe ik nou zelf iets enorm fout of ligt dit aan de pads? ik heb overigens met de oranje, witte, zwarte en gele finishing pad nergens last van, ze worden niet heet of wat dan ook.

Tips zijn welkom:jippie

Schrijf je reactie...