• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

In principe ben ik wel tevreden met mn huidige lance, ik ben echter wel benieuwd of er nog meer producten in de toekomst aan de lijn zullen worden toegevoegd. Ik vind monello leuk, maar had verwacht eerlijk gezegd dat er meer producten zouden komen, zoals iets voor banden, kunststof etc, de wax is er ook uit. Zou wel cool zijn als het doorgezet zou worden.
 
Vraagje tussendoor als het mag. Ik heb pas de monello Lancia aangeschaft. Nu heb ik bij de hema een literfles (eigenlijk een plantenspuit :D, maar goede kwaliteit en met maatvoering) gekocht. Aansluiting past, nu ben ik alleen bang dat de slang tekort is en de slang van de hema lijkt mij te dun. Hoe hebben jullie dit opgelost?
IMG_20200821_130651.jpg
 
Iemand een idee hoe lang Monello polijstmiddelen goed blijven? Ik meen dat er op een flesje zelfs 2011 stond :D

Ik heb gisteren de motorkap gepolijst, dat heb ik gedaan met Scholl concepts,
daar had ik een aantal proefflacons van.. maar dat is uiteraard niet genoeg voor de hele auto.. ik merkte de laatste keer met polijsten dat de Monello wel heel erg stofte, maar de werking leek op zich wel goed te zijn.

4BF2E7A8-72DC-479B-9A7F-6C63859DA25E.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: Alex_G
Iemand de nieuwe interieurreiniger van Monello al gebruikt? Ik heb hem vandaag gebruikt maar ik vind het best veel ‘gedoe’ zoals op de site staat. Namelijk opspuiten, inwerken met brush, met droge doek afnemen. Vervolgens met vochtige doek na en dan weer met een droge doek na. Desondanks nog last van strepen.

Nou heb ik weinig ervaring met poets spullen en helemaal met interieur reinigers dus ik weet niet wat ‘normaal’ is. Iemand andere ervaringen? Of doe ik het helemaal verkeerd?
 
De uitleg van de werking is juist.

Indien je na behandeling nog vervuiling heb zou je dat gebied nog eens kunnen behandelen.

Soms heb je een APC nodig. Maar dan werk ik daarna liever met een voedend product zoals Poorboys Natural Look.

Dit soort producten zijn vaak ideaal indien de kunststof delen in goede/nieuw staat zijn.