• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Monello!

Hi!
Na wat rondspeuren op het web kwam ik wat producten tegen, die deden me behoorlijk denken aan de pistola corta van Monello. Dus vroeg ik me af, waar haalt Monello hun producten vandaan? Is de kwaliteit van Monello beduidend beter dan het chinese goed wat op Amazon wordt doorverkocht?
De foam lans van Monello lijkt qua ontwerp bijvoorbeeld ook veel op de MJJC Foam cannon V2, alleen in een ander kleurtje

Edit: Links naar externe sites verwijderd
 
Laatst bewerkt:
Komen er misschien grotere verpakkingen van de Opaco? Ik ben zo door mijn flesjes heen

Die kans is wel aanwezig. Wellicht dat we de 1L overslaan en er een 5L bij zetten. We gaan het aankaarten.
Fijn dat het product zo bevalt :)
Zou mooi zijn! Hier ook erg blij met Opaco. Maar inderdaad een grotere verpakking voor een meer voordeligere prijs scheelt enorm!
Ook zonde om steeds de flesjes weg te moeten gooien qua plastic.
 
Is er ook "grotere"merchendise van Monello dan de sleutelhangers en dat soort dingen?

Ik ben mijn Garage aan het verbouwen en heb daar ondertussen diverse dingen voor aan de muur. (posters en dat soort dingen)
Daar zou ik graag een mooi grote poster of plakaat van monello bij willen
 
Zou mooi zijn! Hier ook erg blij met Opaco. Maar inderdaad een grotere verpakking voor een meer voordeligere prijs scheelt enorm!
Ook zonde om steeds de flesjes weg te moeten gooien qua plastic.
Die kans is wel aanwezig. Wellicht dat we de 1L overslaan en er een 5L bij zetten. We gaan het aankaarten.
Fijn dat het product zo bevalt :)

@Dibbuz We zijn nu een aantal maanden verder. Is er nog een mogelijkheid om Opaco in groot verpakking uit te brengen?
 
Monello lijkt op korte termijn een nieuw product te gaan hebben:

IMG_0422.jpeg