• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mothers carpet plus upholstery cleaner

walter1966

Detailing trainee
2 jun 2012
4
47
wil mijn stoffen bekleding schoonmaken ( minimale plekjes plus stoffig ) plus de automatten.
is het produkt van mothers carpet plus upholstery cleaner een goed idee hiervoor ??????

ben een beginner kwa poetsen enzo,ma een goed product en juist uitgevoerd maakt toch wel een groot verschil.

heb nu voor het dashbord natural look van poorboys world en wil nu bestellen poor boys world bio degradable all purpose cleaner en degreaser
en een delirium orange drying towel

wil me eerst op het interieur richten en die droogdoek is altijd handig lijkt me.

dus kan me iemand vertellen of hij ervaring heeft met het product carpet plus upholstery cleaner van mothers ??
en is dit een aanrader voor waar ik hem voor gebruiken wil ?

en de andere poetsmiddelen die ik wil bestellen.heeft iemand hier ervaring mee ?? en is het geschikt voor de doeleinden waarvoor ik hem wil hebben ??

andere goeie ervaringen of ideeën hoor ik graag

een uitgebreide reactie stel ik zeer op prijs!!!!!!!!!!
alvast bedankt voor jullie reacties.
 
De Natural Look is een prima product voor het interieur. Ook de APC kun je als bekledingsreiniger gebruiken, met de Meguiars variant kun je het 1:10 verdunnen. Voor het 'drogen' of uitbuffen zou ik een gewone mf doek nemen. De Delerium is namelijk gemaakt om de lak mee af te drogen, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je hem niet voor je interieur kunt gebruiken. Maar hij lijkt mij wat groot voor het interieur. Wellicht is de Piccolo Nero van Monello een betere uitkomst. Wat betreft het product van Mothers heb ik geen ervaring, gebruik zelf de APC van Meguiars en nadien Natural Look van PBW.